گیتی‌پسند اصفهان در سودای حفظ رتبه دوم لیگ برتر والیبال

اصفهان- ایرنا- سرخ‌پوشان «گیتی‌پسند» اصفهان، امروز (چهارشنبه) در اسلام‌شهر به مصاف تیم «طبیعت» می‌روند و کسب امتیاز در این دیدار به‌منظور حفظ جایگاه دوم در لیگ برتر والیبال مردان کشور برای آنها ضروری است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور در سالن «شهید بیضایی» اسلامشهر مقابل تیم والیبال طبیعت به میدان می‌رود.

شاگردان سعید عقیلی که یکشنبه این هفته در خانه برابر تیم «مس رفسنجان» به میدان رفتند و با نتیجه سه بر صفر میهمان خود را شکست دادند هم‌اکنون با ۱۱ پیروزی، هفت شکست و ۳۴ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در سه هفته اخیر با پیروزی‌های متوالی که بدست آورد، شکست‌های پشت سرهم در دور رفت را جبران کرد، به رده دوم جدول بازگشت و در سودای حفظ جایگاه خود در جدول رقابت‌هاست.

گیتی‌پسند اصفهان در سودای حفظ رتبه دوم لیگ برتر والیبال

تیم والیبال طبیعت اسلامشهر نیز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مردان ایران، میهمان پیکان بود که این تیم را در خانه خود و با نتیجه سه بر یک شکست داد و با ۱۱ پیروزی، هفت شکست و ۳۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

باتوجه به تعداد بُردهای یکسان، هر تیمی که در این دیدار پیروز شود، رتبه بالاتر جدول را از آن خود خواهد کرد.

مسابقه دور رفت ۲ تیم نیز سه بر یک به سود گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید و امروز نماینده اسلامشهر برای جبران نتیجه دور رفت به میدان می‌رود.

نماینده سازمان لیگ در دیدار امروز حمید ساداتی، ناظر فنی و داوری احمد بندری، داور اول ابراهیم فیروزی، داور دوم هادی تیموری و داور ویدیو چک مرتضی حسن علائی هستند.

عصر امروز ۲ تیم تعقیب کننده گیتی‌پسند در جدول یعنی شهداب یزد و ایفاسرام در اردکان به مصاف یکدیگر می روند که نتیجه آن دیدار نیز می تواند در تغییرات صدر جدول موثر باشد.

چهار تیم گیتی‌پسند، شهداب یزد، ایفاسرام اردکان و طبیعت اسلامشهر در زمان حاضر هرکدام با ۱۱ بُرد در رده های دوم تا پنجم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

گیتی‌پسند اصفهان در سودای حفظ رتبه دوم لیگ برتر والیبال

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha