تیم والیبال گیتی پسند اصفهان به‌دنبال صعود به رتبه سوم است

اصفهان - ایرنا - تیم گیتی‌پسند عصر امروز(چهارشنبه) به مصاف «شهرداری گنبد کاووس» می‌رود و سرخ‌پوشان اصفهانی در این دیدار به‌دنبال صعود به رتبه سوم و گرفتن انتقام شکست دیدارِ رفت هستند.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، اسلام‌شهر، یزد و تهران پیگیری می‌شود.

دیدارهای این هفته برای سه تیم اهمیت زیادی دارد؛ گیتی پسند اصفهان برای بهبود وضعیت خود در جدول و تیم‌های «ایفاسرام اردکان» و «شهرداری ارومیه» به‌منظور کسب سهمیه‌ باقی‌مانده برای مرحله حذفی (پِلی‌آف) دیدارهای مهمی به ترتیب مقابل شهرداری گنبد کاووس، «فولاد سیرجان» و «شهداب یزد» انجام می‌دهند تا تکلیف تیم‌های صعود کننده و رتبه آنها در مرحله حذفی مشخص شود.

حضور پنج تیم فولاد سیرجان، شهداب یزد، طبیعت تهران، گیتی‌پسند اصفهان و پیکان تهران تاکنون در مرحله حذفی قطعی شده است و تیم ایفاسرام این هفته برای کسب ششمین سهمیه تلاش می‌کند.

یکی از دیدارهای پُراهمیت در چارچوب هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ امروز در سالن «شهدای مخابرات» اصفهان برگزار می‌شود و تیم اصفهانی به مصاف شهرداری گنبد می‌رود.

سرخ‌پوشان اصفهانی هفته گذشته در اصفهان میزبان ایفاسرام اردکان بودند و توانستند این تیم را با نتیجه سه بر ۲ از پیش رو بردارند و با ۱۵ پیروزی، هشت شکست و ۴۵ امتیاز جایگاه چهارم خود در لیگ برتر را تثبیت کنند.

هرچند صعود شاگردان عقیلی به مرحله حذفی (پلی آف) لیگ برتر والیبال قطعی شده است ولی سرخ پوشان اصفهانی برای اینکه وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهتر کنند و به جایگاه سوم برسند نیاز به پیروزی مقابل «شهرداری گنبد» دارند.

علاوه بر انگیزه صعود به رتبه سوم از آنجا که در دیدار رفت گیتی‌پسند و شهرداری گنبد، گنبدی‌ها موفق شدند شاگردان عقیلی را از پیش رو بردارند، اصفهانی‌ها در بازی برگشت به‌دنبال جبران نتیجه دور رفت هستند.

تیم والیبال گیتی پسند اصفهان به‌دنبال صعود به رتبه سوم است

تیم والیبال شهرداری گنبد هفته گذشته مقابل شهداب یزد قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک شکست خورد و در زمان حاضر با هفت پیروزی، ۱۷ شکست و ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

شهرداری گنبد حضورش در «پلی‌اوت» (سقوط به دسته پایینتر) قطعی شده است و بُرد و باخت در مسابقه امروز تاثیر زیادی در جایگاه آن و حریف مرحله (پلی‌اوت) ندارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، مسعود ذوقی داور اول و سیدمحمد مهدی موسوی داور دوم دیدار گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری گنبد کاووس هستند.

تیم والیبال گیتی پسند اصفهان به‌دنبال صعود به رتبه سوم است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha