اوجِ هیجانِ والیبال در نصف جهان

اصفهان- ایرنا- «گیتی‌ پسند اصفهان» تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در هفته یازدهم رقابت‌ها میزبان تیم «فولاد سیرجان ایرانیان»، تیم اول جدول رقابت‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز با هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار، تیم‌های اول و دوم جدول رقابت ها یعنی فولاد سیرجان ایرانیان و گیتی‌پسند اصفهان در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

عصر امروز تیم رده دومی گیتی‌ پسند در حالی با هدایت سعید عقیلی در ورزشگاه «شهدای مخابرات اصفهان» به مصاف تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با هدایت بهروز عطایی می رود که این دیدار یک رقابت چهار امتیازی برای تیم های اول و دوم جدول رقابت‌هاست.

اکنون گیتی‌ پسند با ۲۱ امتیاز از ۱۰ بازی شامل هفت بُرد و سه باخت و با میانگین ۱.۰۱۵ در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور و فولاد سیرجان ایرانیان با ۲۶ امتیاز از از ۱۰ بازی شامل ۹ بُرد و یک باخت و با میانگین ۱.۱۲۰ در رده نخست رقابت‌ها قرار دارد.

هر تیمی که امروز در اصفهان برنده میدان باشد، در ادامه لیگ شانس زیادی برای تصاحب قهرمانی خواهد داشت و نتیجه بازی امروز می‌تواند اختلاف امتیاز بین ۲ تیم صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور را کم یا زیاد کند.

در مصاف امروز شاگردان سعید عقیل با انگیزه دوچندان پس از ۲ هفته ناکامی بدنبال کسب پیروزی و بازگشت به روزهای خوب خود هستند هرچند از نظر نفرات، تیم اصفهانی در برابر ستاره‌های فولاد سیرجان مانند محمد موسوی، پوریا حسین‌ خانزاده، شهروز همایون‌ فرمنش و محمدطاهر وادی کار بسیار دشواری را پیش رو دارد.

شاگردان بهروز عطایی نیز امروز برای حفظ صدرنشینی و محکم کردن جای خود در بالای جدول باید با تمهیدی مقابل هواداران پُرشور گیتی‌ پسند حاضر شوند، هر چند طرفداران گیتی پسند نشان داده‌اند می توانند در مواقع بحرانی با تشویق های بی امان خود به یاری تیم محبوبشان بیایند.

به گزارش ایرنا، در دیگر بازی‌های حساس این هفته، «شهداب یزد» میزبان «هورسان رامسر» و «شهرداری ارومیه» میزبان «نیان الکترونیک» و «ایفا سرام اردکان» میزبان «پاس گرگان» است،

اوجِ هیجانِ والیبال در نصف جهان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha