«گیتی‌پسند» اصفهان از سد «ایفاسرام» اردکان گذشت + فیلم

اصفهان - ایرنا - تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در بیست و چهارمین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران از سد تیم «ایفاسرام» اردکان گذشت و با کسب پانزدهمین پیروزی در این دوره از رقابت‌ها، جایگاه چهارمی خود را در جدول مستحکم‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال گیتی پسند اصفهان شامگاه یکشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران در یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین دیدارهای هفته در ورزشگاه شهدای مخابرات اصفهان، مقابل تیم «ایفاسرام» اردکان سه بر ۲ به پیروزی رسید.

در دیدار امشب، تیم «گیتی‌پسند» اصفهان با ارایه یک بازی پر افت و خیز در دست‌های دوم، سوم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۰ میهمان اردکانی خود را شکست داد تا با ۴۵ امتیاز جزو چهار تیم صدر نشین لیگ برتر والیبال مردان ایران باقی بماند.

در ست اول گیتیزن‌ها در ابتدای بازی سه امتیاز عقب افتادند، ولی در ادامه روی سرویس و دفاع خوب بازی را به تساوی کشاندند پس از آن سرخ پوشان یک امتیاز پیش افتادند و سرمربی «ایفاسرام» تایم استراحت گرفت.

۲ تیم پایاپای یکدیگر پیش رفتند تا اینکه تیم اردکانی دوباره ۲ امتیاز پیش افتاد و عقیلی برای توقف امتیازگیری اردکانی‌ها وقت استراحت درخواست کرد. ایفاسرام پنج امتیاز اختلاف ایجاد کرد، اردکانی‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع ایفاسرام تمام شد.

در دست دوم، ۲ تیم پایاپای یکدیگر پیش رفتند، گیتی‌پسند سه امتیاز پیش افتاد و ایفاسرام تایم استراحت درخواست کرد و شاگردان عقیلی عملکرد خوبی در این دست داشتند و گیتیزن‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند، در نهایت این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع قرمزپوشان اصفهانی تمام شد.

در دست سوم: شاگردان عقیلی در ابتدای بازی سه امتیاز عقب افتادند و برای اینکه اختلاف امتیاز بیشتر نشود تایم استراحت درخواست کردند. ایفاسرام امتیاز خود را ۲ رقمی کرد، بازیکنان گیتی‌پسند اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند و بازی در امتیاز ۲۰ به تساوی کشیده شد، در نهایت گیتیزن‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

در دست چهارم در ابتدای این ست گیتی‌پسند عقب افتاد، ولی در ادامه شاگردان عقیلی امتیازات از دست رفته را جبران کردند و ایفاسرام اختلاف امتیاز را به عدد پنج افزایش داد و عقیلی «تایم استراحت» گرفت و ایفاسرام به امتیاز ۲۰ رسید، در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود تیم اردکان تمام شد.

در دست پنجم، ۲ تیم پایاپای پیش رفتند، در ادامه گیتی‌پسند سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد. گیتی‌پسند به امتیاز هشت رسید و زمین ها را جا به جا کردند و در نهایت گیتی‌پسند با حمایت هواداران خود این دست را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ با پیروزی به اتمام رساند.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان با پیروزی امشب و با توجه به بُرد سه بر ۲ تیم «طبیعت» اسلام‌شهر در مصاف با «شهرداری» ارومیه جایگاه چهارم خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان کشور را تثبیت کرد.

شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی پسند اصفهان در دیدار امشب، هومن باقری، مرصاد آقاجانی، سعید آقاجانی، علی زارع، رمضان صحبتی، آرمین رنجبر و مهران توانا بودند.

تیم «ایفاسرام» اردکان با شکست امشب دهمین باخت فصل را تجربه کرد و با معدل ۱.۰۰۲ در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم و چهارم لیگ برتر والیبال مردان کشور شامگاه امشب با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، تهران و اصفهان پیگیری شد.

جدول این رقابت ها پس از پایان این دیدارها بصورت زیر است.

«گیتی‌پسند» اصفهان از سد «ایفاسرام» اردکان گذشت + فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha