نبرد گیتی‌ پسند اصفهان و شهداب یزد برای تصاحب رتبه دوم جدول

اصفهان-ایرنا-تیم والیبال گیتی‌ پسند عصر امروز میهمان شهداب یزد است و اگر موفق شود مانند دور رفت این تیم را شکست دهد به رده دوم جدول رقابت‌ها صعود می‌کند.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گیتی‌ پسند از ساعت ۱۶ امروز در چارچوب هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر والیبال در یزد به مصاف تیم شهداب این شهر می‌رود.

هر ۲ تیم از مدعیان این فصل لیگ برتر و برنده دیدار امروز می‌تواند رتبه دوم در جدول رده‌بندی را کسب کند.

گیتی‌ پسند در پنج بازی آخر خود در لیگ برتر والیبال عملکردی رویایی داشته است و هفته گذشته به پنجمین برد متوالی دست یافت تا بتواند پنج شکست متوالی دور رفت را جبران کند و به حضور در مرحله حذفی امیدوار باشد.

نبرد گیتی‌ پسند اصفهان و شهداب یزد برای تصاحب رتبه دوم جدول

شهداب یزد نیز در هفته گذشته توانست در خانه پیکان این تیم را سه بر یک شکست دهد و جایگاه دومی خود در جدول رقابت‌ها را حفظ کند. این تیم در حال حاضر با ۱۳ پیروزی، هفت شکست ۴۰ امتیازی است و تنها یک امتیاز بیشتر از تیم اصفهانی دارد.

از حاشیه‌های مهم دیدار امروز ۲ تیم، حضور محمد صادقی در جمع سرخ پوشان اصفهانی است، وی که در نیم فصل اول در شهداب یزد بازی می‌کرد، برای دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال به جمع گیتی پسندی ها اضافه شد و در نیم فصل دوم تاثیرات بسزایی در پیروزی های این تیم داشته است.

جدول لیگ برتر والیبال کشور تا پایان هفته بیستم به صورت زیر است در این جدول رتبه‌بندی تیم‌ها، بر اساس اولویت، ابتدا تعداد بُردها و سپس امتیازات تیم‌هاست. هر پیروزی ۳-۰ و ۳-۱، سه امتیاز برای برنده خواهد داشت. در پیروزی ۳-۲ ، دو امتیاز برای برنده و یک امتیاز به بازنده تعلق می‌گیرد.

نبرد گیتی‌ پسند اصفهان و شهداب یزد برای تصاحب رتبه دوم جدول

به گزارش ایرنا، گیتی ‌پسند در دور رفت با نتیجه سه بر یک شهداب را شکست داد و اگر موفق شوند در دور برگشت هم این تیم را شکست دهند به رده دوم جدول صعود می‌کند.

در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر اینکه هشت برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد.

در دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال جاری، هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبرو می‌شوند و تیم‌های پیروز ۲ مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت. در این مرحله تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می‌پردازند.

در مرحله دوم پلی‌آف تیم‌های برنده مرحله نخست در سه دیدار به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های پیروز ۲ مسابقه به جمع چهار تیم برتر صعود کنند و در نهایت فینال این رقابت‌ها در یک دیدار برگزار می‌شود و دیدار رده‌بندی نیز انجام نمی‌شود تا ۲ تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی به عنوان سوم مشترک اکتفا کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha