«گیتی‌پسند» اصفهان از سد «شهرداری گنبد» گذشت + فیلم

اصفهان - ایرنا - تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در بیست و پنجمین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران عصر امروز از سد «شهرداری گنبد» گذشت و با کسب شانزدهمین پیروزی در این دوره از رقابت‌ها، جایگاه چهارمی خود در جدول را مستحکم‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال گیتی پسند اصفهان عصر چهارشنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته در ورزشگاه شهدای مخابرات اصفهان، مقابل تیم «شهرداری» گنبد کاووس سه بر صفر به پیروزی رسید.

در دیدار امشب، تیم «گیتی‌پسند» اصفهان با ارایه یک بازی سرعتی و برتر در سه دست‌ با نتایج ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ میهمان گنبدی خود را شکست داد تا با ۴۸ امتیاز جزو چهار تیم صدر نشین لیگ برتر والیبال مردان ایران باقی بماند.

۲ تیم در دست اول بازی را پایاپای شروع کردند ولی هرچه از بازی گذشت سرخ پوشان اصفهانی عملکرد بهتری پیدا کردند و اختلاف امتیازی زیادی ایجاد کردند.

شاگردان عقیلی در دست اول خیلی سریع به امتیاز ۲۰ رسیدند و وقت‌های استراحت سرمربی شهرداری گُنبد نیز تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و در نهایت این دست با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

بازیکنان شهرداری گنبد در دست دوم بازی بهتری نسبت به دست قبل داشتند ولی شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی پسند اصفهان همچنان با اختلاف امتیاز بازی را پیش بردند.

عقیلی در این دست بازیکنان جوان خود را به زمین فرستاد و به بیشتر به شاگردان جوان خود بازی داد و در نهایت دست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

سرخ پوشان اصفهانی در دست سوم نیز از ابتدا اختلاف امتیاز ایجاد کردند تا سرمربی شهرداری گنبد تایم استراحت بگیرد و گُنبدی‌ها اختلاف امتیاز را کم کردند و پایاپای گیتی‌پسند پیش آمدند ولی در نهایت این شاگردان عقیلی بودند که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

شهرداری گنبد که حضورش در «پلی‌اوت» پیش از این بازی قطعی شده بود و بُرد و باخت در مسابقه امروز تاثیر زیادی در جایگاه این تیم و حریف مرحله (پلی‌اوت) نداشت، با همه بازیکنان خود به اصفهان نیامده بود.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان با پیروزی امشب و با توجه به بُرد سه بر صفر تیم «طبیعت» اسلام‌شهر در مصاف با «سایپا» تهران جایگاه چهارم خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان کشور را تثبیت کرد.

شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی پسند اصفهان در دیدار امشب، هومن باقری، مرصاد آقاجانی، سعید آقاجانی، علی زارع، رمضان صحبتی، آرمین رنجبر و مهران توانا بودند.

تیم «شهرداری» گنبد کاووس با شکست امشب هجدهمین باخت در فصل جاری را تجربه کرد و با ۲۵ امتیاز و معدل ۰.۹۴۲ در جایگاه سیزدهم جدول ۱۴ تیمه لیگ برتر والیبال مردان ایران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران عصر امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، اسلام‌شهر، یزد و تهران پیگیری شد و جدول این رقابت ها پس از پایان این دیدارها به صورت زیر است.

«گیتی‌پسند» اصفهان از سد «شهرداری گنبد» گذشت + فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha