تثبیت جایگاه تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با برد برابر گیتی پسند اصفهان

اصفهان- ایرنا- تیم والیبال «فولاد سیرجان ایرانیان» در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در مصاف با میزبان خود «گیتی‌ پسند اصفهان» با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و جایگاه خود در صدر جدول را ثثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال عصر و شامگاه امشب با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار، تیم‌های اول و دوم جدول رقابت ها یعنی «فولاد سیرجان ایرانیان» و «گیتی‌پسند اصفهان» در ورزشگاه «شهدای مخابرات اصفهان» به مصاف یکدیگر می‌روند که در این دیدار تیم «فولاد سیرجان ایرانیان» در سه سِت متوالی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22 و 26 بر 24 از سد میزبان خود «گیتی‌ پسند اصفهان»گذشت.

عصر امروز تیم رده دومی گیتی‌ پسند در حالی با هدایت سعید عقیلی در ورزشگاه «شهدای مخابرات اصفهان» به مصاف تیم والیبال «فولاد سیرجان ایرانیان» با هدایت بهروز عطایی رفت که این دیدار یک رقابت چهار امتیازی برای تیم های اول و دوم جدول رقابت‌ها بود.

در مصاف امروز شاگردان سعید عقیلی در تیم «گیتی‌ پسند اصفهان» نتوانستند نوار ناکامی‌های خود را پاره کنند و به سومین ناکامی در سه هفته اخیر دست یافتند و ستاره‌های فولاد سیرجان مانند محمد موسوی، پوریا حسین‌ خانزاده، شهروز همایون‌ فرمنش و محمدطاهر وادی با مربی گری بهروز عطایی گام بلندی برای حفظ صدرنشینی و محکم کردن جای خود در بالای جدول برداشتند.

به گزارش ایرنا، در دیگر بازی‌های حساس این هفته، «شهداب یزد» میزبان «هورسان رامسر» و «شهرداری ارومیه» میزبان «نیان الکترونیک» و «ایفا سرام اردکان» میزبان «پاس گرگان» است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha