گیتی‌پسند به رده چهارم لیگ برتر والیبال سقوط کرد + جدول

اصفهان - ایرنا - تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در بیست و دومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران مغلوب تیم «پیکان تهران» شد و با کسب نهمین باخت در این دوره از رقابت‌ها، جایگاه سومی خود را از دست داد و به رده چهارم لیگ برتر والیبال سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال گیتی پسند اصفهان شامگاه چهارشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران در یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین دیدارهای هفته در ورزشگاه شهدای مخابرات اصفهان، مقابل تیم پیکان تهران سه بر یک شکست خورد.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان با شکست امشب و با توجه به بُرد سه بر صفر تیم طبیعت اسلام‌شهر مقابل هورسان رامسر جایگاه سوم خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان کشور را از دست داد و تیم اسلام شهری به رده سوم صعود کرد.

در دیدار امشب، تیم پیکان با ارایه یک بازی برتر در دست‌های اول و سوم و با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ و در دست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ میزبان اصفهانی خود را شکست داد و تیم گیتی پسند تنها موفق شد در دست دوم و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیکان را شکست دهد.

شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی پسند اصفهان در دیدار امشب، هومن باقری، مرصاد آقاجانی، سعید آقاجانی، علی زارع، رمضان صحبتی، آرمین رنجبر و مهران توانا بودند.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان با شکست امشب و با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و با وجود این جایگاه، تیم اصفهانی هم‌ اکنون در فاصله یک امتیازی تیم سوم، طبیعت و ۲ امتیازی تیم دوم شهداب یزد قرار دارد.

تیم والیبال پیکان تهران نیز با پیروزی امشب، به سیزدهمین بُرد خود در لیگ برتر امسال رسید و با ۳۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی و در فاصله ۲ امتیازی گیتی پسند قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم ودوم لیگ برتر والیبال مردان کشور شامگاه امشب با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اردکان، گرگان، رفسنجان، تهران و اصفهان پیگیری شد.

جدول این رقابت ها پس از پایان این دیدارها بصورت زیر است.

گیتی‌پسند به رده چهارم لیگ برتر والیبال سقوط کرد + جدول

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha