۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85323884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسکتبال زنجان برای حضور در لیگ‌های برتر نیازمند حامی مالی است

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بسکتبال استان زنجان گفت: تیم‌های بسکتبال استان برای حضور در لیگ‌های کشوری نیازمند حامیان مالی هستند درحالیکه در عرصه ورزش استان شاهد تحقق این موضوع نیستیم.

علی نوروزیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای مالی،‌ تیم بسکتبال استان در لیگ دسته یک کشور حضور یافته است.

وی اضافه کرد: تیم های بسکتبالی استان برای درخشش در این رقابتها نیازمند حمایت های پررنگتر مادی و معنوی هستند.

این مسوول ورزشی یادآوری کرد: رشته بسکتبال در سال هایی نه چندان در استان زنجان پویا بود اما به دلیل نبود حمایت ها در سال های اخیر رو به افول گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه وجود حامی مالی موجب شکوفایی این رشته ورزشی می شود، افزود: امیدواریم با اقدام مدیران ورزش استان برای جذب حامیان مالی شاهد رشد و رونق این رشته ورزشی در استان باشیم.

دبیر هیات بسکتبال استان زنجان با اشاره به وضعیت بسکتبال بانوان در استان،‌ گفت: بانوان زنجانی نیز در این رشته فعال هستند و طبق برنامه قرار است پس از قرعه کشی در لیگ دسته ۲ کشوری با حریفان خود مسابقه دهند.

وی در خصوص اولویت های بسکتبال استان، خاطر نشان کرد: هم اکنون تقویت بسکتبال استان در رده های مینی بسکتبال، نوجوانان و جوانان پیگیری می شود و آموزش نیز در اولویت کاری هیات بسکتبال استان قرار دارد.

نوروزیان همچنین با بیان اینکه در زمان حاضر هیات بسکتبال استان بدون سرپرست اداره می شود،‌ افزود: امیدواریم با برگزاری انتخابات این هیات و تعیین تکلیف وضعیت ریاست آن، شاهد تسریع در اجرای کارها و تحقق سیاستگذاری های ورزشی استان باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha