۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85491589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتماد شهید رئیسی به جوانان از نقاط قوت دولت سیزدهم بود

زنجان - ایرنا - یک فعال بین‌الملل با بیان اینکه اعتماد شهید آیت‌الله رئیسی به جوانان یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم به شمار می رود، گفت:از جمله اقدامات این دولت، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بود زیرا به استفاده از ظرفیت جوانان به ویژه نخبگان اعتقاد راسخ داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زینب شریعتمداری شامگاه دوشنبه در آیین سوگواری شهدای خدمت که با حضور بانوان زینبی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، افزود: رئیس‌جمهور شهید دایره خدمت وسیعی در ایران اسلامی داشت و همین امر موجب شده تا کار رئیس‌جمهور بعدی و مردم به لحاظ انتخاب فردی که تداوم‌بخش این مسیر باشد، سخت‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه خون شهدا تضمین کننده راه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اگر بخواهیم مثال بارزی در این خصوص بزنیم؛ باید گفت که در گام اول انقلاب خون شهدایی چون بهشتی و باهنر و در گام دوم نیز خون شهیدانی چون سردار سلیمانی تداوم‌بخش این مسیر بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر نیز تحقق عملیات وعده صادق، مصداق عینی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: عملیات وعده صادق بیش از همه به دنیا نشان داد که رژیم جعلی و غاصب اسرائیل چقدر پوچ و توخالی است.

وی اظهار کرد: بی‌گمان ریشه این اقتدار و قدرت نظام و کشور اسلامی ما از خون‌های شهدایی چون سردار سلیمانی و آیت الله رئیسی است.

این فعال بین‌الملل با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید ایران نیز به خاطر اینکه از جنس مردم بود، در حین خدمت به همین مردم به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: شهدایی نظیر سردار سلیمانی و آیت‌الله رئیسی چون از جنس مردم و خاکی بودند، در حین خدمت به همین مردم به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه ایشان با بیان اینکه هیچ خللی در کار کشور ایجاد نخواهد شد، دلگرمی و آرامش را به مردم هدیه دادند، اضافه کرد: اقداماتی که رئیس‌جمهور شهید انجام داد موجب شد وی و این نوع خدمت در ایران اسلامی به یک نماد تبدیل شده و در انتخاب رئیس‌جمهور بعدی توجهی ویژه به آن شود.

شریعتمداری با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید همواره تلاش کرد تا گره از مشکلات مردم باز کند که در این خصوص اهتمام ویژه به اشتغال جوانان و احیای واحدهای تعطیل داشت، افزود: بر همین اساس باید فردی را به عنوان رئیس‌جمهو بعد از شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب کنیم که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت نباشد.

این فعال بین‌الملل با تاکید بر اینکه انتخاب آگاهانه و با بصیرت یکی از اتفاقاتی است که باید در انتخابات هشتم تیرماه امسال رقم بخورد تا شاهد تداوم راه دولت سیزدهم باشیم، خاطر نشان کرد : بی‌شک مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو به فردی چون رئیسی رأی خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha