۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85489588
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آزمون استخدامی شهرداری‌های زنجان ‌۱۰ خرداد برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: آزمون استخدامی شهرداری‌های این استان پس از چند بار تعویق، ‌پنجشنبه هفته جاری /۱۰ خرداد / برگزار می‌شود.

سعید خلجی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه علت تغییر زمان آزمون، مشکلات فنی در سازمان مجری برگزاری آزمون بود، ‌افزود: داوطلبان می‌توانند اطلاعات لازم پیرامون زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه و نیز محل برگزاری آزمون را از طریق وبگاه hrtc.ir جویا شوند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون شهرداری‌های استان ثبت نام کرده اند که از این آمار ۶۲ درصد مردان و ۳۸ درصد زنان هستند.

خلجی اظهار کرد: تقریبا همه رشته‌های آزمون شهرداری‌های استان زنجان برای خانم‌ها و آقایان مشترک بوده و فقط رشته آتش‌نشانی مختص آقایان است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه جذب نیرو در حوزه شهرداری‌ها در ۱۵ شهر استان انجام می‌شود، اضافه کرد: بیشترین سهمیه در این آزمون مربوط به شهرداری زنجان با سهمیه جذب ۷۰ نیرو است.

وی با بیان اینکه این آزمون بر اساس تشکیلات سازمانی ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و نیروهای مورد نیاز آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برگزاری این آزمون تشکیلات سازمانی شهرداری‌های استان در حوزه نیروهای قرارداد کار معین تکمیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha