۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85488783
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آرماتوربند گرانفروش در زنجان جریمه شد

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85488783
آرماتوربند گرانفروش در زنجان جریمه شد
تعزیرات حکومتی زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: آرماتوربند گرانفروش در زنجان به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده تخلف یک آرماتوربند پیرامون گرانفروشی به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و متهم را برای گرانفروشی به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسوول ادامه داد: گزارش این تخلف با دریافت شکایت مشتری برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha