۷ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85490502
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هوای زنجان گرم می‌شود

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۴
کد خبر: 85490502
هوای زنجان گرم می‌شود

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا در این استان از روز گذشته /یکشنبه/ روند افزایشی دارد که با تداوم این شرایط هوای استان به خصوص در اواخر هفته گرمتر خواهد شد.

حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امروز شرایط جوی پایداری برای استان پیش بینی شده است، افزود: هم اکنون آسمان اغلب مناطق زنجان صاف تا کمی ابری است که گاهی با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: فردا /سه شنبه / نیز شرایط مشابه جوی در استان حاکم حاکم خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به خصوص در نوبت بعدازظهرها با افزایش پوشش ابرها، بارش های خفیف و پراکنده را در برخی نواحی شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد:سامانه بارشی تا پایان هفته در استان فعال نخواهد شد و در اغلب روزها وضعیت جوی پایدار است.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هشت و ۳۰ درجه، ابهر ۹ و ۲۸ درجه، خرمدره ۱۰ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۷ درجه، قیدار ۹ و ۲۷ درجه، سلطانیه پنج و ۲۹ درجه و ماهنشان ۱۲ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha