۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85406258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان از مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا -رییس هیات بسکتبال استان زنجان از برگزاری مرحله دوم دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال مردان به میزبانی استان خبر داد.

محمد پور اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پیش از این مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال کشور در استان از چهارم تا ششم بهمن سال جاری میان چهار تیم ملوان انزلی، هیرکان رشت، گاز تهران و خانه بسکتبال زنجان برگزار شد تا تیم ها با گروه بندی جدید در ۲ مرحله دیگر به مصاف هم بروند.

وی اضافه کرد: در این مرحله تیم های آکادمی بسکتبال آرش، شهرداری گنبد، نبوغ اراک و خانه بسکتبال زنجان در سالن شهید بهشتی (امجدیه) زنجان به مصاف هم می روند.

پور اسکندری گفت: این مسابقات از ۱۶ تا ۱۸ اسفند به مدت سه روز برگزار خواهد شد و در نهایت ۲ تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه اعلام شده در بازی های روز اول تیم های نبوغ اراک با شهرداری گنبد و آکادمی بسکتبال آرش با خانه بسکتبال زنجان به میدان می روند.

این مسوول افزود: در روز دوم نیز آکادمی بسکتبال آرش با نبوغ اراک و شهرداری گنبد با خانه بسکتبال زنجان و در روز سوم نیز شهرداری گنبد با آکادمی بسکتبال آرش و خانه بسکتبال زنجان با نبوغ اراک دیدار می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha