۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85412130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تیم برتر مسابقات لیگ دسته یک مردان  در زنجان به دور بعد صعود کردند

زنجان - ایرنا - مسابقات مرحله دوم دور برگشت در پایان مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال مردان که از ۱۶ تا ۱۸ اسفند به مدت سه روز در زنجان جریان داشت، ۲ تیم به مرحله بعدی صعود کردند.

رییس هیات بسکتبال استان زنجان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله تیم های آکادمی بسکتبال آرش، شهرداری گنبد، نبوغ اراک و خانه بسکتبال زنجان در سالن شهید بهشتی (امجدیه) زنجان به مصاف هم رفتند.

محمد پور اسکندری افزود: پس از سه روز رقابت، در نهایت مجموع رفت و برگشت آکادمی بسکتبال آرش تهران، شهرداری گنبد با کسب امتیازات بالا به مرحله بعد رقابت ها صعود کردند و تیم های خانه بسکتبال زنجان و نبوغ اراک سقوط کردند.

این مسوول عملکرد بسکتبالیست های زنجانی را در این مرحله بیش از حد انتظار خوب عنوان کرد و گفت: تمامی بازیکنان زنجان بومی بودند و بدون دریافت ریالی جانانه در رقابت ها شرکت کردند.

وی با بیان اینکه پیش از این در جلسه مجمع هتل المپیک مقرر شد که تیم ها در لیگ به صورت پلی آف بازی کنند اظهار داشت: اما این موضوع تغییر پیدا کرد و دست اندرکاران فدراسیون اعلام کردند که تیم های اول و دوم به مرحله بعد راه می یابند و تیم های سوم و چهارم از راه یابی باز می مانند.

به گفته پور اسکندری بازیکنان خانه بسکتبال زنحان پس از پنج سال در رقابت ها حضور یافته بودند که در صورت حمایت مسوولان می توانند سال آینده شگفتی ساز شده و نتایج خیره کننده ای را کسب کنند.

پیش از این مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال کشور در استان از چهارم تا ششم بهمن سال جاری میان چهار تیم ملوان انزلی، هیرکان رشت، گاز تهران و خانه بسکتبال زنجان برگزار شد تا تیم ها با گروه بندی جدید در ۲ مرحله دیگر به مصاف هم بروند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha