۲ پیروزی، یک تساوی و یک باخت سهم اصفهانی ها از هفته پنجم لیگ برتر هندبال

اصفهان-ایرنا- هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور برای نمایندگان استان اصفهان با پیروزی «پرواز هوانیروز اصفهان»، «گیتی پسند اصفهان»، «شکست سپاهان نوین» و تساوی «سپاهان اصفهان» به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا،هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور، با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که ۲ دیدار آن در اصفهان برگزار شد و چهار تیم اصفهانی حاضر در این لیگ،امشب به ۲ پیروزی، یک تساوی و یک باخت رسیدند.

نخستین بُرد «پرواز هوانیروز اصفهان» در دیدار خانگی هفته پنجم

تیم هندبال «پرواز هوانیروز اصفهان» عصر دوشنبه در «سالن هندبال مجموعه پرواز اصفهان» موفق شد در یک دیدار نزدیک و دیدنی که تا لحظات آخر برنده آن مشخص نبود، از سد تیم هندبال «فراز بام دهدشت» با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ بگذرد و ۲ امتیاز شیرین از این دیدار خانگی را به دست آورد.

این اولین بُرد تیم هندبال «پرواز هوانیروز اصفهان» در این فصل از لیگ برتر هندبال کشور است و این تیم با بُرد امشب از پنج بازی برگزار شده یک بُرد و چهار باخت بدست آورده است و با ۲ امتیاز و تفاضل گل منفی ۲۳ در رده نهم جدول ۱۲ تیمه لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد.

تیم هندبال «زغال سنگ طبس» از سد تیم «سپاهان نوین اصفهان» گذشت

«تیم هندبال زغال سنگ طبس» در هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور، شامگاه دوشنبه در دیدار دیگری که در اصفهان و در سالن ۲۵ آبان این شهر برگزار شد، میهمان تیم هندبال «سپاهان نوین اصفهان» بود و در نهایت موفق شد این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ به سود خود به پایان برساند.

دیدار ۲ تیم نزدیک و پایاپای بود و در حالیکه این رقابت شانه به شانه در امتیاز ۱۹ به تساوی رسیده بود، «تیم هندبال زغال سنگ طبس» در دقایق پایانی نیمه دوم، با ارایه یک بازی برتر و جنگده موفق شد به امتیاز ۲۴ برسد و ۲ امتیاز حساس از اصفهان به ارمغان بیاورد.

«تیم هندبال زغال سنگ طبس» تاکنون در این فصل از لیگ برتر هندبال کشور شکستی نداشته است و با پیروزی امشب، ۹ امتیازه شد و در رده سوم جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت.

«تیم هندبال سپاهان نوین» نیز که بدلیل لغو دیدار هفته نخست مقابل «نفت و گاز گچساران» چهار بازی در لیگ برتر انجام داده است با باخت امشب به چهارمین باخت در چهار بازی نخست لیگ برتر دست یافت و بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی ۲۵ در رده ۱۱ جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

«گیتی پسند اصفهان» بُرد و دوم شد، «سپاهان اصفهان» مساوی کرد و به رده پنجم سقوط کرد

«گیتی پسند اصفهان» و «سپاهان اصفهان» که ۲ تیم دیگر اصفهانی حاضر در لیگ برتر هندبال کشور هستند، امشب خارج از خانه بازی داشتند.

«گیتی پسند اصفهان» امشب با ارایه یک بازی برتر، میزبان خود «پیکان سبزوار» را از پیش رو برداشت و با پنج بازی، چهار بُرد و یک تساوی ۹ امتیازی شد و در رده دوم لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

«سپاهان اصفهان» که در گچساران مقابل تیم هندبال «نفت و گاز گچساران» قرار گرفته بود با نتیجه ۲۳ بر ۲۳ مقابل این تیم متوقف شد و با پنج بازی، سه برد،یک باخت و یک تساوی و با هفت امتیاز در رده پنجم لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور، با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور ماه آغاز شده است و چهار تیم سپاهان،سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha