سه پیروزی و یک شکست سهم اصفهانی‌هادر هفته هفتم لیگ برتر هندبال

اصفهان - ایرنا - هفته هفتم لیگ برتر هندبال کشور عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار دنبال شد که تیم‌های اصفهانی در سه مسابقه میزبان حریفان بودند و سه پیروزی و یک شکست سهم آن‌ها از هفته هفتم لیگ برتر هندبال کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته برای نمایندگان استان اصفهان با پیروزی «گیتی پسند»، «سپاهان نوین» و «سپاهان اصفهان» و شکست «پرواز هوانیروز اصفهان» به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین بازی های امشب، تیم هندبال سپاهان در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان میزبان زغال سنگ طبس بود و سپاهان که مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته است و هفته پیش با شکست ناباورانه ۲۶ بر ۲۷ مقابل مس کرمان به رده ششم سقوط کرد، امشب توانست در یک بازی نزدیک ۲۳ بر ۲۲ از سد تیم زغال سنگ طبس عبور کند.

سپاهان اصفهان با برد امشب عملا با هفت بازی شامل چهار بُرد، ۲ باخت و یک مساوی ۹ امتیازی است و در رده ششم جدول قرار دارد و زغال سنگ طبس نیز با شکست امروز، ۹ امتیازی باقی ماند و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده پنجم رقابت‌ها باقی ماند.

پیش از دیدار سپاهان و زغال سنگ طبس در دیگر دیدار این هفته سپاهان نوین در ورزشگاه شهید سجادی اصفهان به مصاف فراز بام خائیز دهدشت رفت و موفق شد با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ حریف خود را با شکست بدرقه کند.

سپاهان نوین اصفهان با بُرد عصر امروز به اولین بُرد در لیگ برتر امسال دست یافت و توانست با ۲ پله صعود، جایگاه دهم لیگ برتر هندبال مردان کشور را تصاحب کند.

سپاهان نوین اصفهان با هفت بازی و ۶ باخت و یک بُرد با تفاضل گل منفی ۴۴ هم اکنون در رده دهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال مردان کشور قرار دارد؛ فراز بام دهدشت نیز با شکست امشب با ۶ بازی و ۶ باخت و تفاضل گُل، منفی ۲۲ در رده یازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

پرواز هوانیرو اصفهان دیگر تیم اصفهانی امشب حریف پیکان سبزوار نشد و با نتیجه ۲۵ بر ۳۲ شکست خورد و با ۲ امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر باقی ماند، پیکان سبزوار نیز با بُرد امروز پنج امتیازی شد و فاصله امتیازش با تیم های قعرنشین را بیشتر کرد ولی این تیم کماکان در رده نهم جدول رقابت قرار دارد.

تیم اصفهانی دیگری که امشب مسابقه داشت، یتی پسند اصفهان بود که میزبان خود آلومینیوم اراک را با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست داد و فاصله خود با تیم اول جدول لیگ برتر هندبال یعنی مس کرمان حفظ کرد و جایگاه خود در رده دوم را تثبیت کرد.

سه پیروزی و یک شکست سهم اصفهانی‌هادر هفته هفتم لیگ برتر هندبال

براساس برنامه‌ریزی سازمان تیم‌های ملی، برای تدارک و آماده‌سازی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور پس از برگزاری مسابقات امروز در چارچوب هفته هفتم تعطیل و تاریخ جدید برگزاری مسابقات هفته هشتم در آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور ماه آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha