جدال برای صدرنشینی و بقا در شهرآورد هندبال اصفهان + فیلم

اصفهان-ایرنا- تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان نوین»، امشب در حالی در چهارمین شهرآورد هندبال لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که سپاهان نوین بدنبال فرار از منطقه سقوط و گیتی‌ پسند در پی کسب پیروزی است تا با لغزش احتمالی مس کرمان، صدرنشین رقابت‌ها شود.

به گزارش ایرنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور پس از یک وقفه ۲ ماهه بدلیل حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان شامگاه امشب پیگیری می شود.

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته، گیتی‌ پسند در یکی از شهرآوردهای هندبال اصفهان ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن شهید سجادی مقابل سپاهان نوین قرار خواهد گرفت که این چهارمین شهرآورد هندبال اصفهان در فصل جاری لیگ برتر است.

تیم هندبال گیتی‌ پسند تا پایان هفته هفتم با ۶ پیروزی و یک تساوی در تعقیب مس کرمان و در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارد و گرچه تعطیلات طولانی مدت لیگ به‌ ضرر بالا نشینان بود، شاگردان کیوان صادقی تلاش می‌کنند روند بازی‌های خود در لیگ برتر را همچون گذشته پیش گرفته و ادامه دهند.

شاگردان کیوان صادقی در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر هندبال نمایش بسیار خوبی داشتند و امروز در حالی به مصاف شاگردان مجید رحیمی زاده می‌روند، که نیم نگاهی به بازی صنعت مس با زغال سنگ دارند تا با لغزش احتمالی مس بتوانند به صدر جدول برسند.

گیتی پسند اصفهان چهار بازی سخت تا پایان نیم‌فصل رقابت ها پیش‌رو دارد. این تیم در هفته آینده میهمان شهید شاملی کازرون، نایب قهرمان فصل گذشته است و در هفته دهم باید به مصاف سپاهان برود و پس از آن ۲ بازی سخت دیگر مقابل مس کرمان صدرنشین رقابت ها و زغال سنگ طبس خواهد داشت.

از سوی دیگر تیم سپاهان نوین که تا این جای رقابت‌ها تنها یک بُرد بدست آورده و با ۶ باخت و کسب تنها ۲ امتیاز و تفاضل گل منفی ۴۴ در جایگاه یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد، بدنبال جبران نتایج بدست آمده در دیدارهای پیش رو است و بدون تردید در بازی امشب تمام توان خود را برای کسب حداقل امتیاز بکار خواهد بست.

تیم هندبال سپاهان نوین که باتوجه به انصراف اولیه و بازگشت دوباره، آخرین تیم وارد شده به فصل جاری لیگ برتر هندبال کشور بود، از ابتدای لیگ با مشکلاتی زیادی مواجه شد بنحوی که در هفته نُخست مقابل نفت و گاز گچساران حاضر نشد و با نتیجه انضباطی ۱۰ بر صفر باخت.

این تیم در هفته دوم به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته، یعنی تیم هندبال شهید شاملی کازرون رفت تا نخستین دیدار در لیگ سی و ششم هندبال کشور را انجام دهد که در آن بازی نیز با ۱۰ گل اختلاف و نتیجه ۲۲ بر ۳۲ مقابل این تیم شکست خورد.

شاگردان مجید رحیمی‌ زاده در دیدارهای بعدی در هفته های سوم تا ششم رقابت‌ها نیز مقابل سپاهان، مس کرمان، زغال سنگ طبس و پلیمر خرم آباد شکست خوردند و تنها در هفته هفتم پیش از تعطیلی ۶۰ روزه لیگ برتر با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ قعرنشین این رقابت ها یعنی تیم فراز بام دهدشت را شکست دادند.

به هرحال امشب سپاهان نوین دیدار سختی مقابل گیتی‌ پسند مدعی دارد و هر ۲ تیم از انگیزه بالایی برای بُرد در شهرآورد هندبال اصفهان برخوردارند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

تاکنون سه شهرآورد هندبال اصفهان در هفته های اول، سوم و ششم بین سپاهان و پرواز هوانیروز، سپاهان نوین و سپاهان و همچنین گیتی پسند و پرواز هوانیروز برگزار شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha