تکاپوی تیم‌های اصفهانی لیگ برتر هندبال برای صعود در جدول رقابت‌ها

اصفهان- ایرنا- هفته هفتم لیگ برتر هندبال کشور، عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار دنبال می شود و تیم‌های اصفهانی در سه مسابقه میزبان حریفان هستند، نتایج بازی های امروز می‌تواند موجب تغییراتی در بالا و پایین جدول رده بندی شود.

به گزارش ایرنا،عصر امروز در اصفهان «سپاهان» میزبان «زغال سنگ طبس» و «سپاهان نوین» پذیرای «فرازبام دهدشت» است و «پرواز هوانیرو اصفهان» نیز به مصاف «پیکان سبزوار» می‌رود و «گیتی پسند» دیگر تیم اصفهانی نیز در خارج از خانه میهمان «آلومینیوم اراک» است.

«لیگ برتر هندبال مردان کشور» برای آماده سازی تیم ملی هندبال برای حضور در «مسابقات قهرمانی آسیا»، پس از برگزاری مسابقات امروز، برای مدتی تعطیل خواهد شد.

در یکی از حساس ‌ترین بازی های این هفته، «سپاهان اصفهان » میزبان «زغال سنگ طبس» است،«سپاهان اصفهان» مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته، که هفته پیش با شکست ۲۶ بر ۲۷ مقابل «مس کرمان» به رده ششم سقوط کرد، تلاش می‌کند در این دیدار، امتیازات از دست داده خود را جبران کند تا قبل از تعطیلی «مسابقات لیگ برتر» بتواند جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

«سپاهان اصفهان» هم اکنون با ۶ بازی شامل سه بُرد،۲ باخت و یک مساوی هفت امتیازی و «زغال سنگ طبس» با یک بُرد بیشتر و یک باخت کمتر ۹ امتیازی است و دیدار امروز این ۲ تیم تقابل تیم های پنجم و ششم رقابت‌هاست.

«زغال سنگ طبس» که هفته گذشته بازی سنگینی با تیم هندبال «نیروی زمینی شهید شاملی کازرون» داشت و با ثبت نخستین شکست خود در لیگ برتر با ۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت، با برنامه مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.

در نخستین دیدار این هفته «سپاهان نوین اصفهان» از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه با «فراز بام خائیز دهدشت» در ورزشگاه «شهید سجادی اصفهان» رودررو می‌شود و بازیکنان و کادر فنی «سپاهان نوین» امیدوارند با شکست تیم دهم جدول رده بندی، به اولین بُرد در لیگ برتر امسال دست پیدا کند.

«سپاهان نوین اصفهان» با ۶ بازی و ۶ باخت و با تفاضل گل منفی ۴۶ در رده آخر جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال مردان کشور قرار دارد ؛ «فراز بام دهدشت» نیز وضعیت چندان بهتری ندارد و با پنج بازی و پنج باخت و تفاضل منفی ۲۰ در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

«پرواز هوانیرو اصفهان» دیگر تیم اصفهانی است که از ساعت ۱۶:۰۰ با «پیکان سبزوار» رو در رو می‌شود و این دیدار تقابل تیم های هشتم و نهم جدول رقابت هاست که نتیجه آن می‌تواند جایگاه تیم های نیمه پایین جدول را دستخوش تغییراتی کند.

تیم اصفهانی دیگر که این هفته مسابقه دارد، «گیتی پسند» است و «آلومینیوم اراک» که همراه با «سپاهان نوین» در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد، میزبان این تیم است، تیم اصفهانی بدون باخت و کسب ۵ پیروزی و یک تساوی همکنون در رده دوم لیگ ایستاده است.

تکاپوی تیم‌های اصفهانی لیگ برتر هندبال برای صعود در جدول رقابت‌ها

براساس برنامه‌ریزی سازمان تیم‌های ملی ، برای تدارک و آماده‌سازی تیم ملی هندبال برای حضور در «مسابقات قهرمانی آسیا»، مسابقات «لیگ برتر هندبال مردان کشور» پس از برگزاری مسابقات امروز در چارچوب هفته هفتم تعطیل و تاریخ جدید برگزاری مسابقات هفته هشتم در آینده اعلام خواهد شد.

لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha