تکاپوی گیتی پسند و سپاهان در شهرآورد پنجم هندبال اصفهان

اصفهان-ایرنا- تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان»، امشب در حالی در پنجمین شهرآورد هندبال لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که گیتی‌ پسند بدنبال بازگشت به ‌کورس قهرمانی و سپاهان بدنبال دفاع از اعتبار خود در هندبال اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور شامگاه امشب پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته، گیتی‌ پسند در یکی از شهرآوردهای هندبال اصفهان ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن شهید سجادی مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت که این پنجمین شهرآورد هندبال اصفهان در فصل جاری لیگ برتر است.

تاکنون چهار شهرآورد هندبال اصفهان در هفته های اول، سوم، ششم و هشتم بین سپاهان و پرواز هوانیروز، سپاهان نوین و سپاهان، گیتی پسند و پرواز هوانیروز و همچنین گیتی پسند و سپهان نوین برگزار شده است و دیدار امشب «گیتی پسند» و «سپاهان» پنجمین شهرآورد هندبال شهر اصفهان است.

تکاپوی گیتی پسند و سپاهان در شهرآورد پنجم هندبال اصفهان

گیتی پسند که چهارمین شهرآورد هندبال اصفهان را در هفته هشتم با پیروزی پشت سر گذاشت و توانست سپاهان نوین را با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ از پیش رو بردارد.

گیتی پسندی ها پس از آن و در هفته نهم به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته رفتند و در خانه تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نخستین باخت فصل خود را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ متحمل شدند.

در آن دیدار تیم اصفهانی که با هدایت کیوان صادقی و بدون خط زن و دفاع‌ سه در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها مقابل نیروی‌ زمینی ایستاده بود در نیمه اول در جو سنگین سالن هندبال کازرون توانست ۱۵ بر ۱۴ با پیروزی به رختکن برود ولی در نیمه دوم گل نشدن فرصت‌ها، کمبود بازیکن و مصدومیت شدید سعید علوی از ناحیه گردن که وی را راهی بیمارستان کرد، باعث شد سرخ پوشان باخت را در اوج بدشانسی بپذیرند.

گیتی پسند اصفهان سه بازی دشوار تا پایان نیم‌فصل رقابت ها پیش‌رو دارد. این تیم امشب در هفته دهم باید به مصاف سپاهان، قهرمان فصل گذشته برود و پس از آن ۲ بازی سخت دیگر مقابل مس کرمان صدرنشین رقابت ها و تیم خوب زغال سنگ طبس خواهد داشت.

تیم هندبال گیتی‌ پسند که هم‌اکنون با هفت پیروزی، یک تساوی و فقط یک شکست با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد به دنبال پیروزی در دربی اصفهان است تا دوباره خودش را به صدر جدول نزدیک کند.

تکاپوی گیتی پسند و سپاهان در شهرآورد پنجم هندبال اصفهان

در سوی دیگر میدان، سپاهان به عنوان قهرمان دوره گذشته با ۲ امتیاز کمتر نسبت به گیتی‌ پسند در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دار و بدنبال دفاع از اعتبار خود در هندبال اصفهان هست.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته پذیرای «فرازبام خائیز دهدشت» بود و توانست میهمان خود را با نتیجه ۳۳ بر ۲۲ شکست دهد و به سومین بُرد متوالی در سه هفته اخیر لیگ برتر هندبال برسد.

سپاهان با بُرد هفته پیش به ششمین پیروزی در لیگ برتر هندبال دست یافت و امشب با ۱۳ امتیاز به استقبال شهرآورد پنجم هندبال اصفهان خواهد رفت.

فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون در فاصله ۲ امتیازی تیم همشهری خود، گیتی پسند اصفهان و در رده چهارم جدول قرار دارد.

بی شک جذابیت‌های شهرآورد پنجم اصفهان تاثیر فراوانی بر سبک بازی ۲ تیم خواهد داشت و باید دید که آیا طلایی پوشان می توانند با شکست همشهری جایگاه خود را در جدول بهبود دهند و یا شاگردان کیوان صادقی به هشتمین پیروزی فصل خود می رسند و با روحیه مضاعف به استقبال بازی حساس خود مقابل مس کرمان خواهند رفت.

تکاپوی گیتی پسند و سپاهان در شهرآورد پنجم هندبال اصفهان

لیگ برتر هندبال کشور، با حضور ۱۲ تیم در حال برگزاری است که تیم های سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha