لژیونر اصفهانی هندبال، کاندیدای کسب برترین سنگربان لالیگای اسپانیا شد

اصفهان-ایرنا- سعید برخورداری لژیونر اصفهانی هندبال ایران بعنوان یکی از پنج کاندیدای کسب بهترین دروازه‌بان این فصل لالیگای اسپانیا با برترین دروازه‌بانان هندبال جهان به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس اطلاعات تارنمای کمیته برگزاری لالیگای هندبال اسپانیا، سعید برخورداری که بعنوان یکی از پنج کاندیدای بهترین دروازه‌بان این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های اسپانیا انتخاب شده است، رقابت تنگاتنگی با رقبیان جهانی خود دارد.

برخورداری که برای کسب عنوان بهترین دروازه‌بان فصل هندبال اسپانیا با بهترین دروازه‌بانان این فصل لالیگا در رقابت است توانسته خود را به هندبال‌دوستان اسپانیایی معرفی و اختلاف امتیازی کمی با رقیبانش ایجاد کند.

این دروازه‌بانان، برترین دروازه‌بانان هندبال جهان نیز محسوب می‌شوند.

در این رقابت گنزالو پرز د وارگاس از تیم بارسلونا و سنگربان تیم‌ملی اسپانیا، امیل نیلسن دروازه‌بان تیم بارسلونا و سنگربان تیم ملی دانمارک، میگل اسپینیا از باشگاه کوئنکا و سنگربان تیم‌ ملی پرتغال و روبرتو رودریگز از باشگاه گرانویرز و عضو تیم ملی اسپانیا با سعید برخورداری از تیم آدمارلئون حضور دارند.

به گزارش ایرنا، سعید برخورداری متولد اردیبهشت ۱۳۶۸ اصفهان، از پرورش‌یافتگان آکادمی هندبال سپاهان محسوب می‌شود که از این باشگاه به تیم‌های خارجی راه یافته است.

برخورداری جز مقطع کوتاه حضورش در تیم «ثامن‌الحجج» سبزوار، تمام دوران هندبال خود در ایران را در تیم سپاهان اصفهان گذراند و در لیگ برتر حضور موثری برای طلایی‌پوشان داشت.

وی سابقه بازی در لیگ‌های هندبال ایران، لبنان، عراق، قطر و اسپانیا را در کارنامه خود دارد و در لالیگای اصفهان، بارها بعنوان برترین بازیکن هفته و بهترین سنگربان انتخاب شده است.

لژیونر اصفهانی هندبال، کاندیدای کسب برترین سنگربان لالیگای اسپانیا شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha