بُرد گیتی پسند در شهرآورد هندبال اصفهان در روز باخت پرواز هوانیروز اصفهان

اصفهان-ایرنا-تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان نوین» امشب در شهرآورد هندبال اصفهان به مصاف هم رفتند و در نهایت گیتی‌پسند توانست همشهری خود را با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ از پیش رو بردارد و در دیگر بازی امشب در اصفهان، نفت و گاز گچساران سومین پیروزی فصل خود را برابر پرواز هوانیروز اصفهان رقم زد.

به گزارش ایرنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور پس از یک وقفه ۲ ماهه بدلیل حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان شامگاه امشب پیگیری شد و در یکی از مهم ترین دیدارها، تیم‌های هندبال «گیتی پسند» و «سپاهان نوین»، در چهارمین شهرآورد هندبال لیگ برتر این فصل از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید سجادی اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و در نهایت تیم گیتی‌پسند توانست همشهری خود را با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ از پیش رو بردارد.

گیتی پسند با بُرد امشب با هفت بُرد و یک تساوی ۱۵ امتیازی شد و جایگاه دوم خود در جدول رقابت ها را تثبیت کرد. هر چند تیم اصفهانی امیدوار بود با لغزش احتمالی مس کرمان و کسب پیروزی مقابل سپاهان نوین بتواند صدرنشین رقابت‌ها شود ولی برد مس در طبس مانع تحقق این آرزو شد.

امشب، تیم صنعت مس کرمان صدرنشین که به طبس رفته بود توانست دست پر و با ۲ امتیاز کامل به کرمان برگردد و مس در این دیدار موفق شد تنها با یک گل بیشتر و نتیجه ۲۲ بر ۲۳ میزبان خود زغال سنگ طبس را شکست دهد تا با ۸ پیروزی و بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بایستد.

پرواز هوانیروز، دیگر تیم اصفهانی که امشب در اصفهان و در سالن پرواز این شهر به مصاف نفت و گاز گچساران رفته بود در یک بازی پایاپای سرانجام با نتیجه ۳۲ بر ۳۵ مغلوب میهمان خود شد و در جایگاه نهم جدول رقابت ها باقی ماند.

طلایی پوشان تیم سپاهان اصفهان نیز این هفته در یک دیدار خارج خانه به مصاف پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد رفتند و توانستند با ۲۳ بر ۲۷ سومین شکست فصل تیم خرم آبادی را رقم بزنند. سپاهان با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کردد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

تاکنون در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور چهار شهرآورد هندبال اصفهان در هفته های اول، سوم، ششم و هشتم بین سپاهان و پرواز هوانیروز، سپاهان نوین و سپاهان، گیتی پسند و پرواز هوانیروز و گیتی پسند و سپاهان نوین برگزار شده است.

هفته‌ نهم لیگ برتر هندبال مردان ۲۰ بهمن برگزار می‌شود.

بُرد گیتی پسند در شهرآورد هندبال اصفهان در روز باخت پرواز هوانیروز اصفهان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha