استاندار خراسان‌شمالی: سد "گلمندره" نقش موثری در مهار سیلاب اخیر داشت

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: سد "گلمندره" شهرستان گرمه که از دستاوردهای عمرانی دولت سیزدهم است نقش موثری در کنترل و مهار سیلاب روز گذشته داشت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: سد "گلمندره" گرمه از طرح های نیمه تمام با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی بود که با پیگیری های انجام شده در ردیف طرح های اولویت دار دولت قرار گرفت و تکمیل شد.

وی افزود: هدف از ساخت این سد، کنترل سیلاب ورودی به جنگل گلستان بود که روز گذشته نیز نقش موثری در این حوزه داشت.

حسین نژاد با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه خوبی به تخصیص اعتبارات بخش آب شده است، گفت: این سد نقش موثری نیز در بهبود وضعیت کشاورزی در اراضی پایاب و رونق وضعیت صنعت و اقتصاد این منطقه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستاوردهای دولت را تبیین کنند، تصریح کرد: دولت طرح های عمرانی خوبی را در استان اجرا و تکمیل کرده است که باید با هدف امیدآفرینی برای مردم تبیین شود.

سد "گلمندره" در کیلومتر ۱۳۰ جاده بجنورد به آزادشهر قرار دارد.

استاندار خراسان‌شمالی: سد "گلمندره" نقش موثری در مهار سیلاب اخیر داشت

تسریع در استقرار ادارات شهرستان‌های تازه تاسیس

حسین نژاد گفت: تاسیس شهرستان های تازه تاسیس "مانه" و "بام و صفی آباد" از خواسته های مردمی بود که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی افزود: ایجاد این شهرستان های جدید موجب امید و انگیزه در میان مردم آن مناطق شده است اما برای افزایش رضایتمندی باید استقرار ادارات در این شهرستان ها تسریع شود.

استاندار خراسان‌شمالی: سد "گلمندره" نقش موثری در مهار سیلاب اخیر داشت

رضایتمندی ارباب رجوع در اولویت مدیران باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز گفت: خدمت به مردم توفیقی بزرگی است که باید همه مدیران قدردان آن باشند.

حجت الاسلام رضا نوری افزود: در واقع مدیران دستگاه های اجرایی باید رضایتمندی ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند و پیگیر رفع مشکلات آنها باشند.

وی تاکید کرد: همچنین نباید بگذارند مردم درگیر پیچ و خم های اداری شوند و باید از مشکلات آنها سریعا گره گشایی شود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اقدامات دشمنان برای ایجاد نا امیدی در جامعه بیان کرد: ایجاد نا امیدی در جامعه و تشویق مردم به حضور کمرنگ در پای صندوق های رای برنامه ای است که دشمن به جدیت دنبال می کند.

امام جمعه بجنورد افزود: این در حالی است که حضور حداکثری اقتدار نظام اسلامی را افزایش می دهد و موجب خنثی سازی توطئه های دشمن می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha