۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85490007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد-ایرنا- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: توزیع ۲۰ تن گوشت گوسفندی منجمد تنظیم بازار از امروز (دوشنبه) در سطح فروشگاه های این استان آغاز شد.

محمد هندآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان گوشت منجمد در راستای تنظیم بازار و کمک به مصرف کننده توسط بخش خصوصی از امروز به مدت یک هفته در سطح استان توزیع می شود.

وی افزود:‌ برنامه ریزی شده است تا در هفته‌ آینده نیز ۲۰ تن گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار در سطح فروشگاه های این استان توزیع شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قیمت گوشت گوساله تنظیم بازار شامل قلوه گاه به ازای هر یک کیلوگرم ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، راسته سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، سر دست سه میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، گردن سه میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و ران سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۰ تن گوشت تنظیم بازار با احتساب این میزان گوشت در سال جاری وارد بازار استان شده است.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی یکی از قطب های دامداری و دامپروری کشور است و در زنجیره تولید و ارزش در بخش دام سبک و طیور رتبه نهم کشور را دارد.

در این استان ۲ میلیون و ۳۶ هزار راس دام سبک، ۲ هزار ۳۵۰ نفر شتر، ۸۴ هزار و ۲۳۰ راس دام سنگین و در مجموع حدود سه میلیون واحد دامی در استان نگهداری و پرورش داده می شود.

۴۴ درصد از جمعیت یک میلیون نفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha