۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85257027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد مرگ بر اسراییل در استان یزد طنین انداز شد+فیلم

یزد- ایرنا- همزمان با سراسر کشور راهپیمایی مردم مومن و ولایتمدار استان یزد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه روز جمعه در بیش از ۳۰ نقطه با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی باشکوه در شهرستان یزد بعد از اقامه نمازجمعه از محل مسجد ملااسماعیل تا میدان امیرچقماق برگزار و مردم انقلابی خشم خود را از جنایات غاصبان صهیونیستی اعلام و از عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

راهپیمایان یزدی در مرکز استان در حالی که با خود پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و همچنین عکس‌هایی از شهدای جبهه مقاومت را حمل می‌کردند با شعارهای حماسی و انقلابی بر مقاومت تا پیروزی نهایی بر رژیم جعلی اسرائیل تاکید کردند.

همچنین مردم با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است بر وحدت مسلمین و همراهی آزادیخواهان جهان تاکید کردند.

همچنین در پایان این راهپیمایی باشکوه قطعنامه‌ای در ۶ بند در محکومیت غاصبان صهیونیستی به خصوص محاصره غزه و حمایت از علمیات طوفان الاقصی قرائت که مورد تائید و تاکید قرار گرفت .

همچنین از امت اسلام و مسلمین و آزادیخواهان جهان خواسته شد به نحو لازم و مناسب به صورت مستمر همچنان جنایات اسرائیل غاصب را محکوم و در کنار مردم فلسطین باشند.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده‌ای علیه مردم غزه انجام دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha