امام جمعه و مسوولان یزد مردم را به حضور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، در پیام آیت الله " محمدرضا ناصری " و آیت الله " ابوالقاسم وافی " آمده است: مردم مسلمان و شریف استان یزد نیک می‌دانید که "ارض مقدس" فلسطین و مسجد"الاقصی" که مفتخر به ندای آسمانی" بارکنا حوله" است پس از سال‌ها غربت و تنهایی و مقاومت در برابر جنایات و تخریب و بیرحمی دشمن این روزها در شرایطی حساس و سرنوشت ساز به سر می‌برد.

از سویی جنایات و ددمنشی‌های اشغالگران صهیونیست، مردم بی پناه، به ویژه بانوان وکودکان مظلوم و بیگناه و زیرساخت‌ها و ابنیه عمومی و خصوصی غزه قهرمان را هدف گرفته و قلوب همه احرار را در سراسر جهان آزرده است و از دیگر سو، حماسه مقاومت و استقامت مجاهدان سرافراز سرزمین مقدس پیامبران و پایداری قهرمانانه و وحدت کم نظیر و بهم پیوسته مناطق قدس شریف، کرانه غربی و غزه، دل‌ها و جان‌ها را سرشار از غرور و حماسه مقدس کرده است.

سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابرحملات بیرحمانه غاصبان خبیث قدس و بی اعتنایی آنان، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است.

ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس، در این برهه حساس از مردان و زنان غیور و انقلابی سراسر استان یزد دعوت می‌شود تا همراه و همپای دیگر هموطنان عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی که به منظور اعتراض به زورگویی‌های رژیم غاصب و حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین روز جمعه ۲۱ مهرماه بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود، شرکت نمایید

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات اخیر غاصبان صهیونیستی فردا ( جمعه ) در ۳۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و همچنین غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده را علیه مردم غزه انجام دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha