۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبر: 85261908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین بزرگداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- آیین بزرگداشت شهدای عملیات طوفان الاقصی سه‌ شنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از جوانان در مسجد چهارده معصوم (ع) امامشهر یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین معنوی و حماسی تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه به تفصیل به عملیات اخیر طوفان الاقصی رزمندگان فلسطینی اشاره و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و بر تداوم مقاومت و جانفشانی در مسیر آزادی قدس شریف تاکید کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: طی چند روز گذشته در برخی از مساجد شهر و مناطق روستایی استان به یاد شهدای فلسطین و غزه یادواره‌های باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شده است.

حجت‌الاسلام " علیرضا نجیمی " در حاشیه برگزاری یادواره شهدای غزه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این یادواره‌ها با همت مردم و مشارکت خوب خانواده‌های شهیدان در مناطق مختلف استان استمرار دارد.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار و مومن یزد همیشه در صف مقدم دفاع از اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی پیشگام هستند و این هدف والا ادامه دارد.

همچنین در ادامه یادواره شهدای غزه در استان یزد تعدادی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با نوحه خوانی بر ترویج فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کردند.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده‌ای علیه مردم غزه انجام دادند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت سه هزار مسجد دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha