۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبر: 85251948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت در ساری + فیلم

ساری- ایرنا- جمعی از مردم ساری عصر یکشنبه با حضور در میدان امام حسین علیه السلام این شهر از عملیات پیروزمندانه مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،جشن مردمی «طوفان الاقصی» در راستای حمایت از قیام بزرگ مردم مظلوم فلسطین با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران، جمعی از مسئولان و شهروندان استان برگزار شد.

اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت در ساری + فیلم

ساروی ها با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین»، «دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست»، «نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست»، «نصر من الله و فتح قریب» و «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، حمایت خود را از جنبش مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

جبهه مقاومت را در مقابل رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رژیم جنایتکار اسرائیل فقط زبان زور می‌فهمد، تصریح کرد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین لحظه از جبهه مقاومت و چنین عملیاتی در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع خواهیم کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان‌الاقصی که در میدان امام حسین (ع) ساری برگزار شد، اظهار کرد: همه مسلمانان از شنیدن خبر عملیات طوفان الاقصی خوشحال شدند، مسلمانانی که بیش از هفت دهه با قتل و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیست دل‌آزرده و رنج کشیده بودند با این عملیات پیروزمندانه خوشحال شدند و دعا کردند.

وی افزود: امروز ما جریانی را در مقابل خود می‌بینیم که بیش از هفت دهه یک مشت آدم‌کش، کودک‌کش، جانی و ظالم مسجدالاقصی را غصب کردند در این مدت راهبرد نرم دلسوزانه و با نصیحت اجرا می‌شد تا شاید دلشان به رحم بیاید اما تجربه نشان داده که این راهبرد جواب نمی‌دهد، باید یورش برد و عملیات کرد، بر سر غاصبان همچون طوفان تاخت و آن‌ها را بیرون کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان مازندران گفت: اهمیت عملیات طوفان الاقصی این است که این راهبرد در حالی اجرا شد که نیروهای نظامی و ارتش اسرائیل ادعا دارند چهارمین ارتش دنیا هستند و اصلا نفهمیدند که از کجا می‌خورند از هوا و زمین و از هر طرف از موانع و دیوارهای عبور کرده و صدها کشته، زخمی و اسیر بر رژیم غاصب وارد کردند.

آیت الله محمدی لائینی از عملیات طوفان الاقصی با عنوان مهمترین عملیاتی که در طول هفتاد سال اخیر انجام شد یاد و تصریح کرد: این عملیات نشان داد که باید بر ظالمان یورش برد و باید همچون صاعقه بر سر ظالمان فرود آمد، ظالمان به ترس و وحشت افتادند باید هم بترسند و بدانند که این عملیات‌ها تا زمانی که این رژیم غاصب از این سرزمین پرکنده شود ،ادامه پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تقدیر از مردم مازندران بابت حضور در جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان الاقصی، تاکید کرد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که تا آخرین لحظه از جبهه مقاومت و انجام چنین عملیاتی در مقابل رژیم صهیونیستی دفاع خواهیم کرد.

نیروهای حماس روز گذشته ۱۵ مهرماه به وسیله موشک و راکت ابتدا برخی از نقاط رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند ، «محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد و پس از آن رزمندگان فلسطینی به مناطق مختلفی از شهرک‌های صهیونیست‌ نشین اطراف غزه نفوذ کردند.

اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت در ساری + فیلم

به گزارش خبرنگار ایرنا علاوه بر ساروی ها، امروز مردمان سراسر استان مازندران در قالب کاروان های خودرویی و اجتماعات باشکوه از مقاومت مردم فلسطین و عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی حمایت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha