عملیات رزمندگان فلسطینی، هیمنه اسرائیل غاصب را شکست+فیلم

یزد- ایرنا- عضو هیات علمی موسسه علمی، پژوهشی امام‌خمینی (ره) گفت: عملیات پیروزی بخش رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت در چند روز گذشته بار دیگر هیمنه و قدرت پوشالی غاصبان صهیونیستی را شکست داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " قاسم روانبخش " روز جمعه در جمع مردم در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان یزد افزود: عملیات بزرگ طوفان الاقصی فلسطینی‌ها وضعیت اسرائیل غاصب و حامیان آنها را نشان داد.

وی به اهمیت و نقش جبهه مقاومت و جانفشانی رزمندگان فلسطینی اشاره کرد و ادامه داد: با این عملیات بار دیگر آبروی غاصبان صهیونیستی در پیش ملت‌های آزادیخواه جهان رفت.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: با عملیات اخیر در فلسطین، ساختار و پایه اصلی غاصبان صهیونیستی شکست و ابهت و عزت جبهه مقاومت را نشان داد.

روانبخش با بیان اینکه قبل از عملیات طوفان الاقصی خیلی از کشورها از قدرت اسرائیل غاصب ترس داشتند گفت: این نبرد جانانه نشان داد که همه شعارهای دشمنان توخالی است.

وی گفت: بعد از شکست اسرائیل در عملیات اخیر فلسطینی‌ها، استکبار به دنبال مظلوم نشان دادن غاصبان صهیونیستی با جنگ روانی و تبلیغاتی است.

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) گفت: دشمنان با جنگ روانی و فرهنگی به دنبال وارونه جلوه دادن این عملیات و حمایت از اسرائیل غاصب هستند.

روانبخش به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اخیر فلسطین و قدس شریف اشاره کرد و گفت: باید به رغم بمباران شدید تبلیغاتی دشمنان، با بصیرت و شناخت مسائل را دقیق تحلیل و پیگیری کرد.

وی در پایان به سوالات شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داد.

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات اخیر غاصبان صهیونیستی امروز ( جمعه ) در ۳۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده ای علیه مردم غزه انجام دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha