۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۵
کد خبر: 85264286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت در یزد برگزار شد + فیلم

یزد- ایرنا- یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت پنجشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در مسجد جامع نجف آباد شهر حمیدیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: غاصبان صهیونیستی با به شهادت رساندن جمع زیادی از مردم غزه بار دیگر اوج جنایت و خباثت خود را به عالمیان نشان دادند.

حجت‌الاسلام " علیرضا نجیمی " در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان غزه و جبهه مقاومت بر بصیرت مقابل توطئه دشمنان علیه مسلمین تاکید کرد و تداوم جهاد تبیین را در این زمینه خواستار شد.

این مسئول بیان کرد: توطئه دشمنان اسلام و مسلمین به خصوص علیه مردم فلسطین و غزه با همدستی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل غاصب طی روزهای اخیر ابعاد جدیدی یافته است.

نجیمی گفت: تاریخ انقلاب و نظام اسلامی ما به خوبی گویای این مطلب مهم است که باید تا پای جان برای دفاع از دین و ارزش‌های انقلابی و الهی ایستادگی کرد.

وی تاکید کرد: هرجا مقاومت و بصیرت باشد توطئه استکبارجهانی و مخالفان نظام اسلامی نقش بر آب می‌شود و باید از این روحیه ارزشمند صیانت شود.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده‌ای علیه مردم غزه انجام دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha