۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۹
کد خبر: 85263478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم استان یزد جنایات اسرائیل غاصب را محکوم کردند+فیلم

یزد- ایرنا- مردم ولایتمدار و مومن یزد چهارشنبه شب در اجتماعی باشکوه در میدان امیرچخماق جنایات گسترده اخیر غاصبان صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در این اجتماع که نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی یزد حضور داشتند با شعارهای مختلف مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است خشم و انزجار شدید خود را نسبت به رژیم کودک کش اسرائیل غاصب اعلام کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم که حضور خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برجسته و قابل توجه بود مردم ولایتمدار یزد ضمن انتقاد از سکوت برخی مجامع جهانی در قبال کشتار مردم مظلوم غزه بر محکومیت غاصبان صهیونیستی تاکید کردند.

در این اجتماع بزرگ نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و ندوشن در مجلس شورای اسلامی به سابقه ۷۰ ساله رژیم جعلی اسرائیل در کشتار مردم فلسطین با همدستی و حمایت آمریکا و برخی دولت‌های منطقه اشاره کرد.

" محمد صالح جوکار " در این اجتماع ضمن محکوم کردن جنایات اخیر صهونیست‌ها، به حمله به یک بیمارستان در غزه اشاره کرد و گفت: باید مسلمین و آزادیخواهان جهان علیه غاصبان صهیونیستی واکنش مناسب انجام دهند.

وی بیان کرد: نسل کشی مردم غزه با سکوت و انفعال برخی کشورهای اسلامی و بی‌توجهی سازمان‌های جهانی انجام می‌شود و قطعا منجر به شکست برای رژیم جعلی اسرائیل غاصب است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از حضور و حمایت مردم استان یزد از مردم فلسطین و غزه طی چند روز گذشته قدردانی کرد و تداوم این حمایت‌ها را به صورت گسترده خواستار شد.

جوکار بیان کرد: فتح و نصرت نهایی از مردم فلسطین است و قطعا اهداف کور دشمنان با همراهی آمریکا نقش بر آب است و باید همه روحیه ایثار و مقاومت را بیش از گذشته تقویت کنند.

همچنین مشابه این مراسم حماسی در اکثر مناطق شهری و روستاهای استان یزد با حضور گسترده مردم و جوانان باشکوه برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha