۵ آبان ۱۴۰۲، ۰:۴۲
کد خبر: 85271935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیرچقماق یزد رنگ و بوی شهادت گرفت

۵ آبان ۱۴۰۲، ۰:۴۲
کد خبر: 85271935
امیرچقماق یزد رنگ و بوی شهادت گرفت

یزد - ایرنا - تکیه تاریخی و فرهنگی امیرچقماق یزد پنجشنبه شب با برگزاری یادواره شهید علی وردی و شهدای فلسطین و غزه با حضور مردم و مسئولان رنگ و بوی شهادت گرفت.

به گزارش ایرنا، شهید آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران، در اغتشاشات چهارم آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله (عج) منتقل شد، اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه ۶ آبان جان خود را از دست داده و به شهادت رسید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی یزد در آیین معنوی یادواره شهید علی وردی و شهدای فلسطین و غزه که جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران یزد نیز حضور داشتند گفت: بزرگداشت شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه یک رسالت دینی و انقلابی است.

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین با اشاره به اینکه عزت و امنیت ایران اسلامی باوجود همه توطئه‌ها مدیون فرهنگ ایثار است، ادامه داد: باید نسل جوان را همیشه با اهداف و آرمان مقدس شهیدان آشنا کرد.

این مسئول به اقدام‌های وحشیانه اخیر غاصبان صهیونیستی در فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس در حادثه اخیر غزه اوج زبونی خود را مقابل جبهه مقاومت نشان داد.

وی بیان کرد: باید ملت‌های مسلمان در عمل با وحدت کلمه برای شکست اهداف دشمنان به خصوص غده سرطانی و رژیم جعلی صهیونیستی تلاش کنند.

امیرچقماق یزد رنگ و بوی شهادت گرفت

حجت‌الاسلام دادآفرین اضافه کرد: دولت آمریکا امروز سردمدار اصلی خباثت‌ها و جنایت‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه است و باید اقدام‌های استکبارجهانی همواره با شدت محکوم شود.

شرکت‌کنندگان در این آیین علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا، جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل را محکوم و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

این آیین با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و همت قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی با حضور پرشور اقشار مختلف در فضایی معنوی برگزار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha