استاندار لرستان: دیدار چهره به چهره با مردم موجب درک مشکلات اقشار مختلف می شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: دیدار چهره به چهره با شهروندان موجب درک مشکلات و تقاضای اقشار مختلف همچنین تلاش بیشتر مسوولان برای رفع دغدغه مردم می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز دوشنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم اظهار کرد: باتوجه به حجم بسیار تقاضاها برای ملاقات عمومی و محدودیت زمان، امکان دیدار حضوری با تمامی مردم مقدور نیست اما برگزاری این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برگزاری این جلسات باعث می شود با نیازهای مردم آشنا شده و از نزدیک مشکلات آنها را درک کنیم که در لرستان، انتظارات عموم و درخواست ها برای ملاقات بیش تر از گذشته می باشد بنابراین سعی بر این است که این دیدارها به صورت منظم برگزار شود.

استاندار لرستان بیان کرد: برگزاری جلسات چهره به چهره با عموم یک سنت حسنه است و هر زمان امکان این امر فراهم شود دیدارها صورت می گیرد.

زیویار گفت: امروز مشکلات درمان بیماری های صعب العلاج، درخواست انتقالی کاری به دلیل مشکلات خانوادگی، پرداخت مطالبات پیمانکاران توسط دستگاه های اجرایی، پرداخت وام های خود اشتغالی و مشکلات برخی تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی از مهمترین موضوعات مطرح شده توسط مردم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha