بنیاد احسان ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین زندانیان خراسان شمالی توزیع کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: بنیاد احسان وابسته به این نهاد حمایتی ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی مشتمل بر مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده زندانیان این استان توزیع کرد.

علی شاهینی روز سه‌شنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسته های معیشتی شامل، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، سویا و اقلام دیگری است که جزو نیازهای اساسی خانواده ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی که در اختیار خانواده‌های زندانیان نیازمند قرار گرفته، پنج میلیون ریال است و مجموع ارزش بسته‌های توزیع شده به ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه اجرای فوریت های امدادی و خدمات اجتماعی بنیاد احسان در خراسان شمالی پررنگ‌تر از گذشته شده است، عنوان کرد: طرح های مشق انسان، احسان سلامت، لیگ احسان، بسته سلامت، درمان ناباروری و کمک به بیماران صعب العلاج از جمله طرح هایی است که امسال توسط این بنیاد در استان اجرایی شده است.

آزادی چهار زندانی غیرعمد

شاهینی در ادامه  افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مراسمی که  به همت ستاد دیه و اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی خراسان شمالی به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد، چهار زندانی جرائم غیرعمد در این استان را آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سراسر کشور مبلغ پنج میلیارد تومان اختصاص داده است که از این میزان ۶۹میلیون تومان به استان خراسان شمالی اختصاص یافت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی افزود: فراهم سازی امکان اشتغال و ایجاد درآمد برای زندانیان آزاد شده از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha