۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84656193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد احسان پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع کرد

بجنورد_ ایرنا_ بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پنج هزار بسته معیشتی را در قالب ششمین مرحله از رزمایش روز یکشنبه در مسجد جامع شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی در آیین توزیع بسته های معیشتی اظهار داشت: بسته های معیشتی شامل، برنج، روغن، رب، نخود، لوبیا، ماکارونی، خرما، سویا و اقلام دیگری است که جزو نیازهای اساسی خانواده ها در این وضعیت به شمار می‌روند.

محسن فولادی؛ ارزش ریالی هر بسته  معیشتی را پنج میلیون ریال دانست و گفت: ارزش ریالی این تعداد بسته معیشتی ۲۵ میلیارد ریال بود که بین نیازمندان و محرومان مناطق مرزی راز و جرگلان توزیع شد.

وی افزود: هم اکنون ۷۴ گروه جهادی در خراسان شمالی فعال هستند و در امر تهیه و توزیع کالا به نیازمندان با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری می کنند.

نماینده بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: عدالت گستری و محرومیت زدایی در مناطق محروم خراسان شمالی در دستور کار این نهاد حمایتی قرار دارد و در این زمینه رزمایش های زیادی در قالب کمک های همدلی و احسان برگزار شده است.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۷۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha