۲ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85484645
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چه غریبانه آسمانی شدی

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۷
کد خبر: 85484645
چه غریبانه آسمانی شدی

بجنورد-ایرنا- شهادت گوارای وجود، چه غریبانه آسمانی شدی، تو که وجودت وقف خدمت به محرومان شد و یک ایران به نام « مردمی ترین رییس جمهور» صدایت می‌کنند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخرین روز اردیبهشت‌ ماه روز میلاد امام مهربانی ها، میعادگاه وصال خادم الرضا با معشوق شد، سیدی مهربان پرواز کرد و دل یک ایران از پروازش لرزید، رفت و همه را بُهت زده کرد.

سلام بر تو ای سید محرومان، شربت شیرین شهادت نوشیدی و در شب میلاد معین الضعفا عروج کردی، کاممان از نبودت تلخ شد، رییس جمهور جهادی، ای سید محرومان دیدی آخر خاکی بودنت کار دست مردم داد.

بنده خاص خدا بودی که شب ولادت امام رضا(ع) به آسمان عروج کردی، معبودت در سالروز ولادت امام مهربانی ها خادمش را به آغوش امام هشتم رساند.

سید خادم، رفتی و به یاران پیوستی و آن یار همام به زودی در آن خاک مطهر که قرار همیشگی عاشقی ات بود، پیکرت را در آغوش می گیرد.

سید محرومان در کنار مولا، در آن خاک مطهر، آرام بخواب و بدان که این ملت فراموشت نمی کند راهت پر رهرو خواهد بود.

شهادتت گوارای وجود، خادم معین الضعفا (ع)

خادم الرضا بودنت از تو رییس جمهور دل ها ساخت، می گویم رییس جمهور دل ها زیرا جای جای ایران در نبودنت غرق در ماتم است، مردم مویه کنان و ناله کنان با سویدای دل و اشک چشم برایت سوگواری می کنند.

کوچه و معابر شهرها و روستاها رنگ ماتم دارد، شهر زانوی غم بغل گرفته است، آخر ایران بار دیگر فرزندی را از دست داد.

شهادت گوارای وجود سید محرومان، رییس جمهور مردمی، بی شک با شهادت به مراد رسیدی.

امروز یک ایران به وجود پر خیر و برکت تو افتخار می کند، مردمی بودنت و حضورت در میان مردم و محرومان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

شهادتت گوارای وجود، خادم معین الضعفا (ع)

ایرانیان هیچگاه فراموش نمی کنند که لحظه به لحظه زندگی ات با دغدغه مردم گذشت، چهار دهه خدمات رسانی به مردم پاداشی برازنده تر از شهادت نداشت و کمتر از آن سزاوار تو نبود.

مردم خراسان شمالی، دیار فرهنگ ها و قومیت ها، از ترک، فارس، ترک، ترکمن و تات قدر دان خدمات ارزنده تو هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha