۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84929492
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پویش «لبخند مادری» در خراسان‌شمالی آغاز شد

۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰
کد خبر: 84929492
پویش «لبخند مادری» در خراسان‌شمالی آغاز شد

بجنورد- ایرنا- پویش «لبخند مادری» با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند امروز (سه‌شنبه) در آیینی با حضور حجت الاسلام علی پناهنده عضو هیات مدیره بنیاد ۱۵ خرداد در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان شمالی در حاشیه این آیین اظهار داشت: در مرحله نخست اجرای این طرح ۳۰ بسته شامل ۴۰ قلم مورد نیاز مادر و کودک از جمله انواع پوشاک، حوله، تب سنج، پتو و لوازم بهداشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند دارای بیش از سه فرزند در بجنورد توزیع شد.

محمدنبی شکیبایی افزود: شناسایی این خانواده ها توسط گروه های جهادی با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر انجام می شود.

وی تصریح کرد: این طرح تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و در مراحل بعدی خانواده های بیش از سه فرزند دیگر شهرستان و دارای سه قلو از این بسته ها بهره مند می شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: تمامی اقلام این بسته‌ها، اجناس باکیفیت ایرانی هستند و با این اقدام از اشتغال‌آفرینی و رونق گرفتن چرخه تولید نیز حمایت می‌شود.

 این آیین که در مینی پارک پاندای بجنورد برگزار شد کودکان کم برخوردار از فضای این مجموعه استفاده کردند.

خراسان شمالی با جمعیت بیش از ۸۶۳ هزار نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha