۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84644761
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه سمنان افتتاح شد

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه سمنان گفت: دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه سمنان با اعتبار ساخت ۲۳۰ میلیارد ریال در مساحت ۴ هزار و ۳۹ متر همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

مسعود نصیری زرندی روز چهارشنبه در آیین افتتاح دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه سمنان در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این دانشکده با مساحت ۴ هزار و ۳۹ متر مربع و ظرفیت ۷۰۰ دانشجو در سال ۹۰ کلنگ زنی شد و از سال ۹۵ ساخت آن آغاز شد.

وی با اشاره به ظرفیت توسعه این دانشکده افزود: این ساختمان با اعتبار۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شد و تجهیز آن نیازمند ۳۰ میلیارد ریال تامین اعتبار است. دانشکده مهندسی مواد و متالورژی در سه طبقه دارای هشت کلاس درس و هشت آزمایشگاه است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

نصیری ادامه داد: امسال پس از خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۲۵۰ نفر، دانشکده مهدنسی مواد و متالورژی به بهره برداری رسید و روز میلاد امام علی(ع) نیز خوابگاه متاهلی دانشگاه سمنان افتتاح می شود.

وی بیان کرد: افتتاح آمفی تئاتر دانشگاه سمنان از برنامه های سال ۱۴۰۱ دانشگاه سمنان است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه داد: تالار خورازمی با ظرفیت ۳۵۰ نفر و بخش سمعی بصری با ظرفیت ۶۴ نفر از دیگر امکانات این دانشکده است.

دانشگاه سمنان هم اکنون دارای ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو و بیش از ۳۸۰ عضو هیأت علمی است که از این تعداد عضو  هیات علمی ۳۷  نفر با مرتبه استادتمام، ۱۰۲ نفر با مرتبه دانشیاری، ۲۰۷ نفر با مرتبه استادیاری و ۳۰ نفر با مرتبه مربی مشغول فعالیت علمی هستند./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha