ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر دامغان با حضور استاندار سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا - کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر دامغان در آیینی با حضور استاندار سمنان، مدیران کل، جمعی از مسوولان استانی و شهرستان به زمین زده شد.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان سمنان روز چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر دامغان، در گفت و گو با ایرنا، افزود: عملیات ساخت این واحد آموزشی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۷۳ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۲۱۲ مترمربع آغاز شد که ۲ هزار و ۱۵۳ مترمربع از آن ساختمان آموزشی است. 

امیرحسین قزوینیان ادامه داد: برای‌ ساخت این آموزشگاه ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که ۴۰ میلیارد ریال از این اعتبار در بودجه سال جاری تخصیص می‌یابد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات ساخت این آموزشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل و جهت بهره‌برداری آن اقدام شود.

قزوینیان تصریح کرد: فضاهای آموزشی این آموزشگاه شامل ۱۲ کلاس درس، کارگاه اداری، نمازخانه، سالن اجتماعات، آزمایشگاه و کارگاه است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان درنهمین روز از ایام الله دهه فجر در سفر به دامغان، ضمن ادای احترام به مقام شهدا، در جلسه شورای اداری و افتتاح همزمان طرح‌های دهه فجر شرکت کرد. 

آغاز عملیات اجرایی ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه مسکن مهر،افتتاح آزمایشگاه کنترل کیفی آب و فاضلاب، افتتاح واحد تولیدی پوشاک، افتتاح صنایع ریخته‌گری آرین گداز جم، افتتاح مجموعه آب تصفیه و بازدید از چندین بنای تاریخی از برنامه های سفر استاندار سمنان به شهرستان دامغان است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha