۹۰ درصد از مخاطبان چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان سمنان جوانان هستند

سمنان- ایرنا- کارشناس مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۹۰ درصد مخاطبان آثار در چهلمین جشنواره فیلم فجر جوانان کمتر از ۳۵ سال سن دارند و از جوانان هستند.

امیر رسولیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: امسال تبلیغات چندانی برای جشنواره فیلم فجر در سمنان صورت نگرفت؛ با این حال استقبال خوب مردم از فیلم‌ها نشانه ارزشمندبودن آثار هنری در بین این مردم سمنان است.

وی افزود: شیوع کرونا با تمام تلخی‌ها و آسیب‌هایی که داشت، اما برخی فرهنگ‌های نادرست را در جامعه اصلاح کرد. برای مثال مخاطب یاد گرفت که برای تماشای فیلم از قبل بلیت تهیه کند و در صندلی مشخص خود بنشیند و سپس به آرامی سالن را ترک کند.

رسولیان بیان کرد: کسانی که به امید خرید بلیت داخل سینما، بدون بلیت مراجعه می‌کنند و سپس درمی‌یابند که خرید بلیت اکنون ممکن نیست نیز به آرامی و بدون اعتراض این موضوع را می‌پذیرند و این نشاندهنده فرهنگ بالای مردم سمنان است.

کارشناس مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: از شواهد مشخص است که جشنواره فیلم فجر در سال‌های آتی نیز هرگز از رونق نمی‌افتد و همواره با استقبال مردم مواجه خواهد شد.

در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ به اکران در سمنان اختصاص یافته است و نمایش بقیه فیلم ها تا جمعه ۲۲ بهمن در سینما یادمان سمنان ادامه دارد.

این فیلم ها هر روز در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اکران می شود و فیلم اکران شده در سانس ۱۷ در سانس ۲۱:۳۰ نیز تکرار می شود.

فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر به صورت برخط از طریق سامانه‌های بلیت‌فروشی "ایران‌تیک" ، "سینماتیکت" و "گیشه هفت" برای شهروندان سمنانی امکان‌پذیر است.

برای اطلاع از ساعت و روز پخش فیلم های چهلمین جشنواره فجر در سینما یادمان سمنان اینجا و برای اطلاع از ماجرا و داستان هر فیلم اینجا را کلیک کنید.

گزارش خبرگزاری ایرنا استان سمنان از نظرات سینمادوستان سمنانی درباره فیلم «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی را اینجا، درباره فیلم «ملاقات خصوصی» اثر امید شمس را اینجا، درباره فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را اینجا ، در باره فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی «بهروز شعیبی» را اینجا و درباره فیلم «بدون قرار قبلی» را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha