قهرمانی مسابقات آذربایجان‌غربی به پارکورکاران ارومیه و نقده رسید

ارومیه- ایرنا- رییس هیات انجمن‌های ورزشی ارومیه گفت: مسابقات پارکور قهرمانی استان به میزبانی ارومیه با ۱۶۶ ورزشکار از شهرهای مختلف برگزار شد که عناوین قهرمانی به پارکورکاران ارومیه و نقده رسید.

رامین امید باراندوزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات آقایان که با حضور ۱۲۰ ورزشکار برگزار شد، یونس فتح‌الله‌زاده، آیهان نور ملکی، ابوالفضل رشادت، المان خلیل‌پور، امید حق یاری و علی هوشیار از نقده، حسین رسول‌پور از میاندوآب، مهدی مقدم و مهدی موسوی از ارومیه، یاسان امینی از اشنویه و ماردین ایوبی و زانکو میان آذر از بوکان در رده های سنی مختلف به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی اضافه کرد: در رقابت‌های بانوان نیز که ۴۶ ورزشکار حضور داشتند، فاطمه زینال پور، گون آی درویشی، رقیه حمزه لو، کمند ولیزاده، رقیه شیخ زاده و سارینا قهرمانی از ارومیه و پینار مرادپور از نقده عناوین قهرمانی را کسب کردند.

باراندوزی اضافه کرد: این مسابقات در سالن شهید عطایی خانه جوان ارومیه در ۲ بخش فـری رانینـگ و اسپید برگزار شد و سه نفر برتر در هر بخش مشخص شدند.

 براساس ارزیابی‌های صورت گرفته انجمن پارکور کشور، آذربایجان‌غربی توانست رتبه چهارم کشور را  در این رشته کسب کند.

رشته ورزشی پارکور، عبور از موانع در سریعترین زمان ممکن با استفاده از روان‌ترین، کارآمدترین، کاربردی‌ترین و آسانترین شیوه حرکتی با کمترین انرژی مصرفی بدن از یک مبدا به مقصد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha