آذربایجان‌غربی یکی از پنج استان برتر کشور در رشته پارکور شد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: این استان براساس ارزیابی‌های صورت گرفته انجمن پارکور کشور، توانست رتبه چهارم کشور را کسب کند.

آیدین بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس این ارزیایی، کمیته پارکور آذربایجان‌غربی توانست پس از استان‌های خوزستان، فارس و البرز در جایگاه چهارم کشور و جزو پنج کمیته برتر قرار بگیرد.

وی گفت: مسابقات پارکور قهرمانی بزرگسالان آقایان نیز روز گذشته با حضور ۹۷ ورزشکار در رشته‌های "فری رانینگ" نیمه حرفه ای، حرفه ای و اسپید به میزبانی شهرستان نقده برگزار شد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در رشته اسپید "امید حق یاری" از نقده توانست مقام نخست را کسب کند و "آروین نعلبندی" و "وریا یاری" هر دو از بوکان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بابایی گفت: در رشته فری رانینگ نیمه حرفه ای نیز "رزگار دهشی" و "عرفان بایزیدی" از پیرانشهر به ترتیب اول و دوم شدند و "محمد باب سرو" از پیرانشهر و "ابوالفضل قادری" از ارومیه مشترکا به مقام سوم رسیدند.

وی ادامه داد: در رشته فری رانینگ حرفه ای، "مهدی مقدم" از ارومیه و "وریا یاری" از بوکان با توجه به ثبت رکورد همسان مشترکا مقام اول را کسب کردند و "جلال رسول زاده" از مهاباد به مقام دوم رسید و "عبدالوهاب الاله" از پیرانشهر در جایگاه سوم ایستاد.
سال گذشته هشت پارکورکار استان در اولین حضور در رقابت‌های کشوری به جمع ۳۲ نفر برتر کشور راه یافته بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha