نفرات برتر مسابقات پارکور در آذربایجان‌غربی مشخص شدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات پارکور قهرمانی استان با حضور ۱۲۴ ورزشکار برگزار و نفرات برتر سه رده سنی آقایان و چهار رده سنی بانوان مشخص شدند.

آیدین بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها در سه رده سنی زیر ۹ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال با حضور بیش از ۹۰ پارکورکار از ۶ شهرستان ارومیه، پیرانشهر، بوکان، خوی و اشنویه در بخش آقایان و ۳۴ پارکورکار از هشت شهرستان در چهار رده سنی زیر ۹ سال، زیر ۱۲ سال، زیر ۱۴ سال و بزرگسالان در بخش بانوان به میزبانی شهرستان نقده برگزار شد.

وی گفت: در رده سنی زیر ۹ سال آقایان "آرتین نیرومند" از پیرانشهر مقام اول را کسب کرد و "یونس فتح اله زاده" و "آیهان صادق زاده" هر دو از نقده به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۲ سال آقایان "ابوالفضل رشادت" از نقده به مقام اول رسید و "رضا راد" از ارومیه به مقام دوم و "میلان احمدی" از پیرانشهر به مقام سوم دست یافتند.

بابایی گفت: "محمد مهدی عظیمی" از نقده قهرمان رده سنی زیر ۱۴ سال آقایان شد و "محمدرضا ساعدی" از اشنویه و "محمدرضا نژادعلی" از نقده عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۹ سال بانوان "اسرا زهد" از ارومیه" مقام اول، "مبینا عیوبیان" و "سلدا علیپور" هر دو از نقذه به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی زیر ۱۲ سال، "پینار مرادپور"، "مه‌لقا خان اوغلان" و "فاطمه فیضی" هر سه از نقده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بابایی گفت: در رده سنی زیر ۱۴ سال بانوان، "آینار ولی زاده" از نقده مقام قهرمانی را بدست آورد و "اسرا فیضی" از ارومیه و "مبینا دوستی" از نقده دوم و سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان، "رقیه شیخ زاده"از ارومیه، "فاطمه زینال پور" از ارومیه و "نگار حاجی زاده" از نقده اول تا سوم شدند.

مسابقات پارکور قهرمانی استان بعد از رقابت ۱۲۴ با اهداف احکام قهرمانی و جوایز نقدی در نقده به پایان رسید.

سال گذشته هشت پارکورکار استان در اولین حضور در رقابت‌های کشوری به جمع ۳۲ نفر برتر کشور راه یافته بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha