۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84447351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت طرح به مناسبت هفته دولت در اشنویه افتتاح شد

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبر: 84447351
هشت طرح به مناسبت هفته دولت در اشنویه افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، هشت طرح عمرانی و خدماتی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان اشنویه امروز، سه‌شنبه در این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار اشنویه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل طرح هادی بنیاد مسکن و طرح‌های عمرانی روستاهای بخش مرکزی شامل احداث پل، کانال‌کشی در روستاهای "شیخ عثمان" و "نرزیوه" است که در مجموع برای این طرح‌ها بیش از سه میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

عبدالسلام مام‌عزیزی افزود: طرح‌های توسعه مخابراتی نیز با سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در چهار روستای "سه‌کانی"، "میراباد"، "کوروش‌اباد" و "لولکان" به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها نیز در مجموع هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۸۸ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

مام‌عزیزی اظهار داشت: چهار طرح شامل موزه، تولیدی زغال فشرده از ضایعات چوب، طرح‌های امور عشایر و بهسازی و آسفالت محور روستایی "پروانه" نیز با اعتبار ۱۵۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال  به مناسبت هفته دولت در این شهرستان آماده کلنگ‌زنی است.

وی افزود: برنامه‌های امسال در هفته دولت که  از امروز آغاز شده است با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون ایجاد  ازدحام انجام می شود.

وی گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹  برنامه‌های امسال در هفته دولت با محدودیت برگزار می‌شود ولی از ظرفیت و توان فضای مجازی جهت اجرای بهتر این برنامه‌ها و آگاه‌سازی استفاده خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha