۱۷ طرح عمرانی و خدماتی در اشنویه به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- ۱۷ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی امروز، دوشنبه در شهرستان‌ مرزی اشنویه به بهره‌برداری رسید.

‌فرماندار اشنویه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری با ۱۰ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال و پروژه‌های طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی با بیش‌از یک میلیارد هزینه است.

عبدالسلام مام‌عزیزی افزود: علاوه بر این طرح‌های شهرداری اشنویه شامل احداث دیوار محافظ شهری، احداث فاز دوم میدان میوه وتره‌بار، جدول‌گذاری معابر، آسفالت معابر شهری و طرح‌های شبکه بهداشت و درمان شامل ساختمان آی‌سی‌یو با بیش از پنج میلیارد ریال هزینه و روکش آسفالت محور اشنویه -پیرانشهر با ۴۰ میلیارد ریال نیز به همین مناسبت به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: با تلاش مسوولان نظام در طول ۴۲ سال گذشته باوجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها طرح‌های زیادی افتتاح شده و شاهد پیشرفت‌های فراوانی در سطح کشور بودیم.

علی مصطفوی افزود: در طول هشت سال گذشته بیش از ۵۵۰ هزار پروژه‌ عمرانی، خدماتی، صنعتی، تولیدی، ورزشی با هزینه ۱۴۰ هزار میلیارد ریال در کشور به بهره‌برداری رسیده‌است.

وی ادامه داد: این پیشرفت‌ها و افتتاح طرح‌ها و ارایه خدمات نشان می‌دهد مسوولان باوجود تحریم‌های ظالمانه با تمام توان خود در راه عمران و آبادانی کشور تلاش کرده‌اند.

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: مقایسه نحوه عملکرد و خدمات بهداشتی ایران در ایام کرونایی کشور نیز نشان می دهد باوجود تحریم‌ها در سایه خدمات صادقانه کادر درمانی وضعیت کشورمان نسبت به سایر کشورها بسیار مناسب‌تر است.

وی با انتقاد از کم توجهی مردم نسبت به پروتکل های بهداشتی نیز  گفت: کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و عادی‌انگاری در چنین شرایطی بسیار خطرناک است و باید مورد توجه مردم و مسوولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، پیش از افتتاح این طرح ها با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی مزار شهدای گرانقدر این شهرستان عطرافشانی و یاد و خاطره جهان پهلوان مرحوم سیامند رحمان گرامی داشته شد.

۲۳ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی همزمان با ایام الله دهه فجر امسال در شهرستان اشنویه به بهره‌برداری می‌رسد.

از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت برنامه‌های مختلفی در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha