۳۹۳ پروژه عمرانی در هفته دولت در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

مهاباد- ایرنا- معاون‌ امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت:۳۹۳ پروژه عمرانی با ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

آیدین رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۳۹۳ پروژه عمرانی، ۳۹ طرح عمرانی با اعتباری ۳۷۰ میلیارد ریال متعلق به شهرداری های آذربایجان غربی است. 

وی ادامه داد: ۳۲ طرح عمرانی نیز با اعتبار یکهزار و ۳۲۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شد. 

معاون‌ امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با اتمام گازرسانی در روستاها و اقدمات انجام گرفته جهت محرومیت زدایی در روستاها میزان برخورداری در این حوزه در استان به ۷۰ درصد رسید.

رحمانی اظهار داشت: در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات، بر اساس برنامه ششم، پوشش اینترنت ۸۰ درصدی روستاها تعهد داده شده بود که  با اقدامات انجام گرفته هم اکنون ۸۸ درصد روستاها تحت پوشش قرار دارند.

وی گفت: عملیات احداث هزار و ۷۵۰ کلاس درس نیز هم اینک در سطح استان در دست اجراست که امیدواریم با افتتاح این کلاس ها سرانه آموزشی افزایش یابد.

به گزارش ایرنا و با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی سه طرح عمرانی در شهرستان اشنویه به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی و خدماتی دیگر نیز در این شهرستان آغاز شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha