۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده های آذربایجان غربی افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- ۶۰ کیلومتر پروژه لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای شریانی آذربایجان غربی با حضور معاون‌ امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به صورت نمادین در شهرستان مرزی اشنویه افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از ۱۶ کیلومتر از این طرح که در محور اشنویه - نقده به بهره برداری رسید؛ اظهار داشت: برای بهره برداری از این ۶۰ کیلومتر بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسلان شکری اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت امسال در مجموع ۵۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان های مختلف استان نیز با ۳۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف استان در حال اجراست، ادامه داد: به مناسبت هفته دولت همچنین  احداث ۴۰ کیلومتر راه روستایی نیز کلنگ زنی و آغاز شده است.

شکری ادامه داد: آذربایجان غربی رتبه ۱۱ کشوری را هم اینک در حوزه راهداری داراست.

وی افزود: امیدواریم با تسریع در تخصیص اعتبارات تا آخر آبان ماه سال جاری  ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در استان به بهره برداری برسد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha