۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84447647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت با افتتاح چهار طرح مختلف در مهاباد کلید خورد

مهاباد- ایرنا- چهار طرح مخابراتی و ورزشی با ۴۸ میلیارد ریال هزینه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان مهاباد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سطح روستاهای این شهرستان افتتاح شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی هفته دولت به خبرنگار ایرنا گفت: زمین چمن مصنوعی روستای "حاجی خوش" از روستاهای فعال در امر ورزش مهاباد نخستین طرحی است که برای دوستداران رشته فوتبال به بهره برداری رسید.

قرنی مصطفی پور اضافه کرد: این طرح با هزینه ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و همچنین مشارکت دهیاری و بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همزمان با این طرح چمن مصنوعی روستای "دریاس" نیز با ۱۱ میلیارد ریال هزینه و از محل اعتبارات ملی و مشارکت بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مهاباد از لحاظ تعداد ورزشکار سرامد آذربایجان غربی است، افزود: متوسط سرانه ورزشی مهاباد ۴۹ سانتی متر بوده که از این مقدار ۴۶ سانتی متر سرپوشیده و مابقیه روباز است.

هفته دولت با افتتاح چهار طرح مختلف در مهاباد کلید خورد

افتتاح ۲ طرح مخابراتی با بیش از ۲۸ میلیارد ریال در روستاهای مهاباد 

رییس اداره مخابرات مهاباد در آیین افتتاح ۲ طرح مخابراتی در روستاهای مهاباد گفت: افزایش پهنای باند از ۱۰۰ به هزار مگابیت در روستای "قزلقوپی" با ۵۵۰ میلیون ریال هزینه و بهینه سازی مسیر انتقال دیتا در روستای "حاجی خوش" با ۳۰۰ میلیون ریال امروز در این شهرستان افتتاح شد.

سیدخضر سیدمحمدی اضافه کرد: توسعه ۱۶۰ پورت اینترنت پرسرعت تلفن ثابت با ۱۴ میلیارد ریال هزینه در روستای "دریاس" و افزایش پهنای باند از ۱۰۰ به هزار مگابیت در همین روستا با ۵۵۰ میلیون ریال هزینه از دیگر طرح های مخابراتی روستایی بود که با هدف ارتقا و توسعه اینترنت پرسرعت در این منطقه اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته در کشور اقدامات اساسی در حوزه اینترنت روستایی در مهاباد انجام شده است، گفت: هم اکنون ضریب برخورداری روستاهای مهاباد از میانگین استانی بالاتر و به حدود ۹۲ درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۱۹ طرح خدماتی، ورزشی، عمرانی و مخابراتی با هزینه بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha