تشکل‎های مردمی در زمینه هشدارهای بهداشتی کرونا آگاهی‌بخشی کنند

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تکاب گفت: سازمان‎های مردم نهاد و موسسه‌های خیریه علاوه بر مشارکت اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه و عمل به وظیفه اجتماعی خود، آگاهی بخشی به اقشار مختلف و اطلاع رسانی در زمینه هشدارهای بهداشتی مقابله با کرونا را در اولویت قرار دهند.

"سید هادی طباطبایی" روز سه‌شنبه در بازدید از موسسه‌های خیریه سروش و چهارده معصوم (ع) بانوان تکاب با گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی افزود: تشکل های مردمی با استفاده از نیروهای داوطلب، ضرورت استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی را میان آحاد جامعه ترویج کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت خیّران و کمک‌های مردمی در مبارزه با بیماری کرونا موجب افتخار و سربلندی آذربایجان‌غربی و شهرستان تکاب است، اظهار داشت: موسسه‌های خیریه، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان مدنی در دوران مبارزه با کرونا در کنار مسوولان و کادر درمانی بودند و همچنان نیز در این عرصه حضور چشمگیر دارند.

سرپرست فرمانداری تکاب با قدردانی از زحمات سازمان‌های مردم نهاد و خیّران در زمینه همکاری در مقابله با بیماری کرونا ادامه داد: خیّران و گروه های مردمی در دوران کرونا عزم و اراده خود را نشان دادند و مشارکت گسترده آنان در مقابله با این ویروس یادآور همراهی و همدلی مردم در دوران دفاع مقدس است.

"طباطبایی" با اشاره به اینکه مردم آذربایجان‌غربی در امور خیریه و داوطلبانه همواره پیش‌گام و پیش‌قدم هستند، اضافه کرد: رزمایش مواسات و همدلی به فرمان رهبر معظم انقلاب در کشور و استان ما نیز به نحو مطلوب اجرا شد و امروز در آستانه ماه محرم باید کمک‌های مومنانه ادامه یابد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است و در حال حاضر ۱۹ سازمان مردم نهاد و تشکل اجتماعی در زمینه های مختلف خیریه، فرهنگی، هنری، ورزشی و سلامت در این شهرستان فعالیت می کنند.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی با مشارکت نهادهای دولتی و موسسات خیریه و گروه‌های جهادی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha