۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83790108
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجرای آنلاین ۱۰۰ ساعت ورزش‌ در فضای مجازی بوکان

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبر: 83790108
اجرای آنلاین ۱۰۰ ساعت ورزش‌ در فضای مجازی بوکان

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت:‌ به‌منظور مقابله با بیماری کرونا، ۱۰۰ ساعت ورزش در رشته آمادگی جسمانی‌ توسط هیات ورزش‌های همگانی این شهرستان به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار شد.

انور ملارحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ورزش کردن در خانه بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا است، اظهار داشت: اگرچه اماکن و باشگاه‌های ورزشی در این ایام تعطیل است اما لازم است که روزانه در خانه ورزش‌های سبک انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از هزار نفر به صورت آنلاین از تمرین‌های آمادگی جسمانی که توسط هیات ورزش‌های همگانی این شهرستان در فضای مجازی ارایه می‌شود، بهره‌مند هستند، افزود: رشته آمادگی جسمانی در سالن کوثر این شهرستان توسط ورزشکاران این رشته در ساعات هشت تا ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این ورزش مجازی مربی در سالن حضور پیدا کرده و از طریق گوشی تلفن همراه به صورت آنلاین برای مخاطبان تمرینات آمادگی جسمانی را ارایه و مردم نیز به‌صورت همزمان با مربی حرکات ورزشی را اجرا می‌کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان با بیان اینکه تاکنون این تمرینات بازخورد خوبی داشته و موجب رضایت ورزش دوستان شده است، افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم ماندن در خانه، تمرین روزانه ورزشی راهکار مناسبی برای استفاده بهتر از زمان است. 

وی رعایت توصیه‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری را در جهت تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامتی بدن بسیار مفید دانست و افزود: ضدعفونی کردن اداره ورزش و جوانان این شهرستان و همچنین سالن‌های ورزشی با استفاده از بیش از ۳۰ لیتر آب ژاول در این راستا در این ایام انجام گرفته است.

ملارحیمی اظهار کرد: هرچند با تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی، باشگاه‌داران از لحاظ کسب درآمد متضرر شده‌اند، اما با تعطیل کردن باشگاه‌ها، سهم خود را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ایفا می‌کنند که هرگز این اقدام ارزشمند، فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی در سطح استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ ۶۰ درصد ورزشکاران این شهرستان شامل پنج هزار نفر هم‌اکنون زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.

از مجموع افراد بیمه شده ورزشی در این شهرستان بیش از هزار و ۴۰۰ نفر را بانوان و سه هزار و ۸۰۰ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha